Monday, January 7, 2013

Good moorning.

... nebo lépe, krásné dopoledne všem.
 Dnes jsem se docela dobře vyspala. Ve škole máme ředitelské volno, kvůli talentovkám, přesto jsem vstala v 7:00 a at jsem se sebevíc snažila usnout alespon do 8., stejně mi to nešlo. Tak jsem teda vstala, vzala notas a koukala se asi do půl 11. na Gossip Girl. Dnes je můj velký den, nebo spíše se snažím.
 První den, kdy dodržím své zdravé stravovací návyky. Začala jsem v 8:00 dvěma plátky celozrného chleba lehce pomazaným Gervais a po celé ráno se snažím dodržovat pitný režim jemně perlivou Magnesii. Jako dopolední svačinku jsem si dala sklénku polotučného mléka s lžičkou palmového cukru. No zatím docela v poho ... Je to taky prvních pár hodin. To bych na tom byla asi hodně špatně, kdyby to v poho nebylo.
 Ted jenom čekám až máma dovaří nějakou tmavou rýži, kterou si dáme obě k obědu s parmazánem a olivovým olejem.

Sametový polštář, Hello Kitty Forever, Forever 21

 


Taky bych se chtěla pochlubit novým doplnkem do pokoje, je to dárek máminy kamarádky, který mi přivezla z Vídně. Byla jsem neskutečně štastná, že si na mě vzpoměla. Už jenom to, mi udělalo radost, i kdyby to mělo být buhví co.
 Určitě se dnes ještě ozvu jak pokračuje můj "dietní" den.

Lots of love,
                      yours V.



No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...