Tuesday, January 15, 2013

Im DONE!

Příjde mi, že asi umřu vyčerpaním, tento týden je tak neskutečně narvaný učením. Tak jistěže!
 Vysvědčení, grr. Ale aspon, že mám po dnešku za sebou pololetní práci z hlavního, ze které jsem měla snad ty největší nervy vůbec. Ted už mě čeká jen miloon testů a v pátek pololetka z Typografie písma, jéééje:) At už mám to pololetí za sebou a můžu začít nanovo. Těch dneset dní hned po vysvědčení se bude skvěle hodit. Srovnam si myšlenky a upřesním si, jakých výsledků chci opravdu dosáhnout a půjdu si tvrdě za svým. Štve mě moje lenost, tak neskutečně ... Nechci se na ni vymlouvat, to né. Ale jsem tak hloupá, kdybych chtěla tak mám naprosto ukázkové vysvědčení ( no i když, když vynechám meganejvícenudnou Technologii a Matiku, ale i ty se dají naučit!), jen se mi prostě nechce a mám milon lepších věcí na práci, které se nakounec stejně lepší nezdají. S tímto musí být po Jarních prázdninách KONEC!
 
( snad moje nohy, do léta ... )
S dietou mi to jde přímo skvělě, Ani jsem to nečekala, nemám žádné potíže s tím, že bych toužila po čokoládě či po čipsech a normálně omítnu. Sama sobě tleskám a mé vnitřní já má otevřenou pusu dokořán. Skoro každý den po škole si chodím do Billy pro čerstvý salát. Já největší lenoch světa!

 Upřímně, nevím jestli jsem vůbec zhubla a kolik vlastně, budu se vážit až v neděli, ale držte mi palce, prosím! Moc to pro mě znamená, po takové době co jsem přibrala a nic s tím neudělala.

 

Taky jsem si potřebovala koupit pár věcí, tak jsem si v neděli zašli s rodinou nakoupit, šampony zkouším poprvé, jen tak ze zvědavosti. Ostatní věci jistě znáte, mívala jsem je na blog.cz dost často v mých nákupech. 

A taky jsem si dnes konečně šla vyzvednout knihu, kterou miluji už ted a to jsem si přečetla ani ne 20 stránek. 50 shades Darker, pokračovaní trilogie 50 shades ... 

První knihu jsem četla v Italštině v červenci na dovolené a tolik jsem se nemohla dočkat druhého dílu, ale bohužel v Čestině výjde buhví kdy ( v Italii měli už v létě všechny tři díly přeložené, tady jako vždy všechnoi pozadu, no jo ... Smůla.), tak jsem si ji koupila v Angličtině, aspon potrenuji co umím a co ne.
Doufám, že ve zdraví přežiju tento týden!


Lots of love,
     yours V.



1 comment:

  1. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...