Friday, February 15, 2013

Day 45 | Pain killers.

Dnes ráno jsem se probudila s neskutečnou bolestí hlavy, se kterou jsem rozhodně neměla v plánu jít do školy. Ještě po tom, co se dělo dnes v noci a jak jsem šla spát až v 1. Takže jsem se prospala až do 11. , ale bolest pořád neustoupila, bohužel, musela jsem sáhnout po Ibalginu, i když to já nerada. Vždycky radši počkám, až to přejde samo, než do sebe cpát nějaké tabletky. Na chvilku sice zapusobil, ale bolest stále přetrvavá. Mám v plánu se asi podívat na nějaký film, či si opět pustit The Carrie diaries, na které jsem se dívala v úterý, ale ted už by tam měli být titulky, tak aspon pochytím všechno do detailu :D A taky si počtu pár časopisů, které jsem si tahala celou dobu z Anglie do Čr v kabelce a vážily nejmín půl tuny! Hlavně VOGUE March, ale jelikož je na titulce Cara Delevingne, tak jsem ho prostě musela mít!

Taky jsem si řekla, že když už to s tím fotákem bude ještě na dlouho, něž budu mít nový, budu fotit tím dědečkem Niconkem, sice má něco s objektivem, dělá fleky a musím ostřit manuálně, protože automatické ostření téměř nefunguje, ale aspon něco lepšího, než foták z mobilu :)

Když jsem šla včera koupit do Karolíny dárek k máminým narozeninám, které měla včera, vlezla jsem jen ze zvědavostí do Tally Weijl a vylezla s užasnými jeansy, které stály původně 699,- a já je měla jen za 199,- , ani nevíte jakou jsem měla radost, sice jsem musela trochu hledat, protože bud tam byly samé 32 nebo 42, ale nakonec našla <3 A jeansy nosím až do roztrhaní každý den, takže nové se vždy hodí :)

5. díl 1. serie, už se těším na Úterý, škoda, že to nevychází třeba každý den!
 ( Psát tento članek v Angličtině budu až večer.)

Lots of love,
yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...