Thursday, February 21, 2013

Day 51 | Cinema.



Asi před 2. hodinami jsem se vrátila z kina, byla jsem s P. na Mládeži nepřístupno a upřímně, možná lituji těch zbytečných peněz, některé filmy by opravdu měli být tak za 50,- za lístek :D:) Ale nebudu tady bulet, stalo se. Aspon jsem se přejedla bombony, sýrovým nachos a strávila svělý večer plný smíchu. Cestou z kina jsem se ještě rychle stavila do knihkupectví a koupila jsem si konečně 50 shades freed, ze které mám neskutečnou radost, aww! Škoda, že těch dílů nebude víc ...
.
Maybe 2 hours ago I went back from the cinema, where I was with P. to see Movie 43 and honestly, maybe I regret that unecessary money.  I really think, that some movies have to be cheeper than anothers, instead of 139,- some 50,- , or maybe less, for one ticket? But I won't cry here, it happened so ... At least I filled my belly with a lot of candies, cheese nachos and spent a great evening full of laugh. On the way from cinema I went for a quick check to the bookshop and finally bought 50 shades freed, which I'm so excited of. It's a pitty, that is the last book from the trilogy ...

( Mimochodem, to jak jsem si objednávala ty knihy, nedošly, nepřišel mi ani email o potvrzení, takže jako bych nic neudělala vlastně, moje nervy no joo!)
.
(By the way, the books that I ordered didn't arrived, I don't even got my confirming e-mail, so It's like I did nothing at all, jeez ...)

Taky jsem v úterý byla v Rossmanu, kde jsem nakoupila pár věcí, které mi chyběli ...
.
I also went to Rossmann, where i bought few things, i needed ...


1) Rimmel London - Match Perfection - Bronzer - 139,-
2) Garnier Essentials Sensitive - Zklidnující odličovač 2v1 - 129,-
3) NYC Expert Last Nail Polish - 154 Mindnight Confetti - 39,-
4) Essence - Colour & Go - 129 The boy next door - 39,-
5) Maybelline - Master precise liquid eyeliner - 169,-

6) Bel - tamponky mikrovlákno Aloe vera a panthenol - 39,-

V úterý viděla nový díl The Carrie diaries a baví mě to čím dál tím víc a včera samozřejmě PLL u kterého se bojím tak, že si zakrývám pomalu oči :D Neee. Ale už se těším na další úterý/středu <3
(toho fleku na pravo si nevšimejte, jak už jsem psala předtím, fotím svou opravdu starou zrdcadlovkou :()
.
On Tuesday i saw the new episode of The Carrie diaries, which i really love and always enjoy and yesterday I also saw PLL, which i littely watch with my hands on my eyes because I'm so scared! And I can't wait until Tuesday/Wednesday to see more <3
( Please, don't mind that gray stain on the photo, It's because of my really old camera)



 A na závěr přidávám pár fotek jídel, za minulý/tento týden.
( Posledně si opravdu užívám focení jídla na Instagram <3 Co vy? :))
.
And at least i want to show you some pictures of my food i had last/this week.
( I'm really enjoying taking photos of my meals etc. with Insragram <3 What about you?:))


Lots of love,
yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...