Tuesday, March 5, 2013

Day 63 | Love is all around.

Opravdu mě mrzí, že jsem tady skoro týden nenapsala, čekala jsem na to, až mi bude psychicky trochu lépe, abych vás tady nenudila tím jak se pořád dokola trápím. Ale dnes konečně můžu říct, že jsem štastná, po tak dlouhé době. Vyřešily se ty nekonečně dlouhé problémy a zdrcující hádky, které mě a mou přecitlivělost opravdu ničí a jelikož sama nesnáším negativní lidi, nemohla jsem snést pocit, že jsem najednou jednou z nich. Přes všechny problémy ale víkend nebyl vůbec zlý.
.
V pátek jsme oslavily u E. její 17. narozeniny a vždycky jsem tak ráda, když se shromažíme holky ze základky, nebo spíše pár z nás, které jsme si ještě blízké a povídáme si o všem možném, jelikož po takové době co se známe, by bylo asi na nic, kdyby ne že? :D ... Opravdu jsem si celý večer neskutečně  užila, strávili jsme ho při listových šnecích se sýrem, šunkou, kečupem a olivama ( které jsem pořád já rozmazlenec vybíravý sundávala, protože je moc nemusím) a úžasném dortu z korpusu, jedné vrstvy čokoladového krému a nahoře pokrytý vrstvou jahod, to bylo taak vyborné, vynikající prostě, nemám slov ... V jednoduchosti je krása! Ten den jsem opravdu nemohla zkazit tím, že "držím dietu" a všechny jsme si ty lahody vychutnávaly <3 Pak u mě ještě spala Ch., které jsem, chudince, celou noc kradla peřinu, takže jestli si to ted čteš, promin, já nechtěla at mrzneš :(:D V Sobotu jsem si udělala "odpočinkový, přemýšlecí" den, byla jsem doma a dívala se různě na videa a nic moc zajimavého a přesto zas tak zlé to nebylo :) Jednou za čas jsou takové dny potřeba. A Neděle byla super, zašli jsme na oběd, kam chodíváme skoro každouj neděli a pak po dlouhé době do Ikei, odkud jsem si odnesla mé milované povlečení, které jsem předtím měla na jednolůžko, ale jelikož mám ted velkou postel + velkou peřinu, už jsem ho nemohla využít. A taky misku + hrneček, který jsem viděla u hrozně moc lidí, ale tak se mi to zalíbilo, že jsem si to musela koupit. A ještě krásnou skleničku z růžového skla. ( Bohužel, fotky přidám později, taky se Vám musím pochlubit, že mi bráchove zničili notebook, takže ho mám dnes po 3 dnech, což není moc, ale bylo fakt na nic ho nemít, i když mi to iPhone trochu usnadnoval.)
 Jinak od Pondělí ve škole normalka, hned ráno jsem se zničila u točení na kruhu, takže kdy zvedám ruce, tak mě horzně bolí + každý den cvičím pořád a taky hodlám tak pokračovat, i když mě i napadlo, že to odložím na ráno atp. Ale ne prostě! Chci a budu. Musím mít silnou vůli. Venku už je fakt krásně a já se nechci stydět chodit v kratasech, legínach atd. Taky musím poděkovat slečně, která mi napsala dolů do komentářů k předchozímu článku, něco málo o rýžových chlebíčcích, které jsem poté urychleně vyměnila za celozrnný chléb, který nasytí hned po jednom plátku, což je šílené až jde z toho strach. Děkuji moc :)
 A dnes? Měla jsem nádherný den, nemohla jsem se od rána dočkat 5. at už jsem s M. venku <3 Tolik mi chyběl, i když mě taaak hrozně moc štve, ale miluji ho, nejvíc na světě, už dva roky a pořád budu.
Mějte se krásně a užívejte "skorojara" :*
 (Fotky: weheartit.com)

Lots of love,
yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...