Sunday, April 21, 2013

Day 109 | Windy Sunday :)

( Řekla jsem si, že bych tady mohla po dlouhé době přidat fotku sebe, snad to nebyl špatný nápad :D)

Hi lovelies!

Konečně už jsem zpět na blogu po dlouhé době se článkem. Bohužel, nějak se mi nedařilo se tady dostat, musela jsem navíc půjčit na pár dní ntb, takže jsem musela přežít jen s mobilem, který do notebooku sice nemá až tak daleko, ale přecejen, upřednostnuji psaní na klávesnici a velkou obrazovku. Co mi tak nejvíce chybělo byli mí "subscribers" na youtube.com na které se dívám každý den, takže to byl opravdu nezvyk na něm nebýt 4 dny :D Jinak nic nového, konečně bylo skoro celý týden krásně, sem tam deštík, ale ten mi nevadí ani trochu, takže co víc si přát. Dnes jsem byla celý den s láskou, kvůli kterého jsem po práci, kdy jsem šla spát ve 2 vstávala v 7:30, byla taky celý den polomrtvá únavou, jelikož jsem se za celý víkend nevyspala :( Docela se těším an ty jednodenní prázdniny co ted budou v Květnu. Ale byl to skvělý den, na oběd jsem si dala snad největší kuřecí burger co jsem kdy v životě jedla, pak jsme byli s jeho kamarády "na pivu"  a pak v Colosseu na večeři, prostě tak plný den, že ted sedím an posteli a skoro nedokážu zaostřit na písmenka, takže snad bude téměř vše dobře napsané :D Doufám, že jste si užili víkend teda o moho víc jak já :)) ( I když dnešek byl skvělý <3 on je nejlepší a vždy bude. )
............................................................................
Konečně jsem si po "100 letech" dokázala našetřit na Nike Air max 87's", původně jsem sice chtěla 90, ale v té naši Ostravě zkuste najít nějaký výběr no, prostě trapas, už se tším někam do ciziny zas! Ale s těmito jsem docela dost spokojená a jsou snad nejvíce pohodlné na světě!

( Fotka v nejlepší kavárně s nejlepší společností, s ním <3)


Lots of love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...