Sunday, June 23, 2013

#june_23 | 3th day in Leeds.

Hi Lovelies.

TADY JE TAK HROOOOZNA ZIMA!
Ale opravdu, bojím se aby každou chvilkou nezačlo sněžit! A to jak jsem odjížděla tady bylo v Česku 35°C!
Upřímně ted začínám uvažovat, proč se o Američanech říká, že jedí "tučně", když Angličané nejí o nic lépe. Dnes mě, bohudík, nevzali nikam nakupovat, nebo do města, tak jsem si mohla naštěřit na zítřek, jelikož nás do centra bere škola na výlet, tak at se tam nenudím a hlavně už bych si chtěla koupit TOMS
Na oběd mě vzali k babičce a dědovi, kteří mě vždycky tak hezky přivítají. Babička mě vždy objímá tak silně, že skoro nedýchám, ale je skvělý pocit cítit se vítána. Uvařili typický Yorkshirský oběd, myslím. Kuřecí plátky, taková tmavá sladká omáčka,  opékané brambory, hrášek, puddink ( což je taková slaná bábovička) a mrkev. Upřímně jsem si nehorázně oddychla, jelikož jsem se bála, že bude na oběd něco co nejím, já, rozmazlený fracek, a budu jim to muset odmítnout, což jsem fakt nechtěla, ale snědla jsem téměř vše a fakt mi chutnalo.
 Pak jsme se vrátili domů, kde jsem chvilku porelaxovala, zkoukla videa na youtube a na večeři mě s tatkou vzali do jedné hrozně pěkné restaurace poblíž Kanálu, kde bylo plno lodí. Byla neskutečně plná, že jsme na stůl museli čekat 15 minut, ale jídlo bylo výborné. Jejich otec se hrozně divil, že piju čistou vodu, jelikož v Anglii každý pije hlavně Pepsi a limonády, tak jsem mu vysvětlovala, že v limonádach je hrooozně moc cukrů a už tak mám dost zkažené zuby :D Bohužel, reastaurace byla opět něco na styl Amerika, takže jsem něměla na výber ... A ještě nás pozval na dezert. Já fakt přijedu tak o 10 kg těžší :D Těším se na zítřek, až uvidím všechny ostatní "děcka" co přijeli z jiných zemí a taky už se nemůžu dočkat svých prvních TOMS! Yaay. 
Mějte se krásně :)

Lots of Love, yours V. 




4 comments:

  1. Zima? U nás zase bylo včera hrozný vedro. Dneska jsem se chystala ven a včera si řekla, že budu mít na sobě kraťásky a tílko. Co se nestalo? Pršelo a byla zima..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tady je jak kdyby mělo každou chvilkou sněžit. Nevím, jestli to je tím, že jsem tak moc na severu, ale fakt mrznu venku ://

      Delete
  2. Je fajn, že si tam užíváš:) já limonády piju jenom hrooozně výjimečně a taky nechápu, jak je někdo může pít pořád:-D jinak dneska už u nás taky bylo chladno:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ony jsou hlavně hroozně nezdravé, už tak,že mě každý den berou do Mekáče, tak něco pro své zdraví musím udělat :D Slyšela jsem no, že se fakt radikalně ochlazuje ... Třea to přišlo z Anglie :D:)

      Delete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...