Sunday, July 21, 2013

Cushes | Jason - Soothing 84% Aloe Vera


Hi Lovelies!

Dobré ráno všem.


 Dnes bych vám chtěla představit další produkt, který musí mít místo v mé rubrice Crushes.
 Je to denní krém, ale ne jen tak kdejaký. JASON Soothing 84% Aloe Vera jsem objevila čistou náhodou. Jednoho dne jsem ho našla v koupelně na skřínce a ze zvědavosti jsem si jim pom odlíčení namazala celý obličej. Zprvu mě překvapila konzistence, která mi nebyla moc příjemná, ale to jen z důvodů, že jsem odjakživa zvyklá na mastnější krémy. Tento krém je opravdu lehký. Působí na mě jako hustý jogurt s příjemnou, svěží  konzistencí. Je na něm psáno, že okamžitě zklidnuje podrážděnou, sluncem poškozenou a čerstvě oholenou pokožku, s čímž absolutně souhlasím. A také neskutečně zvláčnuje! Mám z něj radost, protože mi nepříjde absolutně mastný ( nesnáším mastné hutné krémy jako např. modrou kulatou NIVEA) a přesto po nanesení mám po ránu úžasně hebkou a hydratovanou pokožku! Velké plus je, že krom obsahu Aloe Vera ( gel 84%), také obsahuje olej, ze sladkých mandlí a vitamín E
A není testován na zvířatech!
(Bohužel, nevím cenu a nemohu ji ani najít na internetu. Tuším, že je koupený v lékarně. )

Good morning everybody.
Today i'd like to introduce you another product, that has to have his place in my section Crushes.
It's a daily cream ( face and also body), but not just like others. I discovered Jason Soothing 84% Aloe Vera thank to a pure occasion. I found it in the bathroom and because of the curiosity i used it onto my whole face, just to give a try. At first i was surprised of the consistency, because i was used to creams more oily than that. This cream has a really light texture. It seems to me like an thick yoghurt with a really nice, fresh consistency! On the packaging it says, that instantly soothe dry, irritated , sun damaged or newly shaved skin and i promise that's true! Also it really mosturize my skin, which feels a lot softer than before. I'm in love with this product mainly because of the texture, even it wasn't really liked at first ( i absolutely hate oily creams like fe. Nivea in the rounded blue packaging). A big plus is, besides the Aloe Vera gel (84%), that contains Sweet Almond oil and vitamine E.
And is not tested on animals!
( I think you can find it in Pharmacys, or maybe even in drugstores)

Lots of love, yours V.

1 comment:

  1. Vypadá dobře :) Zkusím se po něm podívat v té lékařně jelikož nějaký takový krém bych taky potřebovala :)

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...