Tuesday, July 23, 2013

#july_23 | Solarium and Cinema.


Hi Loveiles!

I just came back from work few minutes ago. And i have some news! Yesterday i survived my first tanning at the solarium. You can't even imagine how terrified i was ( mainly because when i was younger i saw Final Destination 2 and since that day i couldn't even think of solarium). But i have to took all my courage and give it at least a try. It wasn't that bad after all. I lye there just 10 minutes. But than i was feelin' so thirsty all night long i couldn't even sleep.
 I also went to cinema with my good friend T. to see the new movie called White House Down, that wastn't lookin' so interesting at first, but then i watched it with my mouse open almost the whole time. And i really racommend it. At least for people who like Action movies like me. And also for girls, that are in love with Channing Tatum. Now im off to a coffee break with my friend K. and than im thinkin' of a sleepover after all this time ( she went to Caribbean for 3 weeks, lucky her) beacuse i'm leavin' for Sicily soon. Have a great day! :*

Few of my favourite magazines <3
Pár z oblíbených časopisů <3
Zrovna jsem se vrátila z práce. A mám nějaké novinky! Včera jsem přežila své první opalování se v Solárku. Ani si neumíte představit, jak jsem byla vyděšená ( hlavně kvůli tomu, že jak jsem byla mladší, jsem viděla Nezvratný osud 2 a od té doby jsem nemohla solárka ani vidět). Ale musela jsem sebrat veškerou odvahu a alespon to zkusit. A nebylo to nakonec zas tak špatné. Ležela jsem tam jen 10 minut. Ale pak jsem celou noc měla takovou žízen, že jsem ani nemohla spát. Taky jsem byla s kamarádkou T. večer v kině na filmu zvaném White House Down, který mi ze začátku nepřišel moc zajímavý, ale nakonec jsem se na něj dívala skoro celou dobu s otevřenou pusou. Opravdu ho doporučuji. Alespon těm, kteří rádi akční filmy jako já. Nebo také rpo dívky, které jsou zamilované do Channinga Tatuma. Ted zrovna odcházím na Kafé pauzu s kamarádkou K a přemýšlím o přespávacím věčírku ve dvou po tak dlouhé době ( byla v Karibiku celé 3 týdny), jelikož brzy odjíždím na Sicilií.
Mějte se krásně :*


Lots of love, yours V.



No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...