Thursday, August 8, 2013

#HolidaysInSicily | Day 4. {Santo Stefano di Camastra}

Hi Lovelies!

Od Pondělí už jsem nenapsala a dost mě to mrzí!
V Útery, jak už jsem psala v předchozím postu, jsme strávili téměř celý den u moře. Snažila jsem se co nejvíc opálit, ale je to dost marné ( vy bledulky to jisťě znáte).

 Večer jsme se šly projít k malému trhu, který byl fakt pidi-midi a jediné, co jsme koupili, byly bombóny :D Druhý den ráno si pro mě do San't Agaty přijela vyzvednout Eliana, u které jsem ted druhým dnem a mám se skvěle. Včera jsem měla celý den jídla, která se skládala z ryb a vše bylo vynikající! 
Mají fakt nádhernou restauraci. Málem jsem ji nepoznala, když si vzpomenu, jak vypadala 7 let zpátky. A mají výborná jídla! Navíc čišnici dělá Eliana, takže obsluha je špičková :) Večer mě její sestra vzala na procházku kolem městečka, kde jsem si konečně dala mou oblíbenou oříškovou zmrzlinu, díky které jsem pak, po zbytek večera, měla na šatech hnědý flek.
 Odpoledne mě vzal taťka od E. do Bati ( jsem v Italií a první obchod, který navštívím je Český) koupit nějaké sandálky, jelikož jsem si sebou vzala jen tenisky a E. hrozně chtěla, at si vezmu její šaty. Vybrala jsem si tyrkysove s cvočky ( chtěla jsem černé, ale za 1.) nebyly a za 2.) mi prodavačka říkala, že v létě se černá prostě nenosí!) a přestože jsem si pak říkala, jestli jsě vybrala správně, ted nelituji. Vypadají elegantně, ale i pohodově, takže se dají nosit prakticky kamkoliv a navíc byly ve slevě z 50€ na 23€. Dnes ráno jsem si je vzala i k moři a vydrželi v klidku i trochu slané vody a nepustily ani trošku barvy, čehož jsem se nejvíc obávala.
 Zachvilku asi půjdem do města, kde konečně koupím dětem nějaké drobnosti. Jsou všechny tak sladké!


Teď vám ukáži pár fotek z mobilu ( jelikož já, nečekaně, zapoměla v apartmánu kartu do foťáku! [Jo a taky jsem si nevzala notebook, tak pisu z mobilu, proto to je tak neupravene] Grr ...).
A mimochodem, pokud chcete cist novinky, sledujte mou FB stranku <3 data-blogger-escaped-br="">



Nejlepší snídaně = jahodová ledová tříšt, našlehaná smetana a briosch <3









Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...