Tuesday, August 13, 2013

#HolidaysInSicily | Day 8. { Santo Stefano Di Camastra}


Hi Lovelies!

Včera jsem se celý den hrozně bála, abych svým článkem, který je zde, nevyvolala nějaký rozruch. Naštěstí se nestalo.
Je neskutečně vtipné, že ted v Srpnu jsem nachlazená jak nikdy. Jojo, zatracená klimatizace!
Dnes vám ukáží pár fotek, které jsem fotila v neděli při "siestě". Taky jsem si konečně koupila zesvětlující emulzi a šampoon od Schultz, kterou ale vyzkouším až 3 dny před odjezdem do ČR, at mi hezky chytne, po tom, co budu mít vlasy ještě světlejší. Pro italy už jsem prakticky blond, ale abych pravdu řekla, k blond to má daleko. Mám takovou oříškovou.
Včera se semnou konečně začal více kamarádit malý D., který mě předtím moc nemusel, ani nevím proč. Sotva jsem vstala, tak mě začal fackovat a štípat a kousat ( má 1,5 roků). Takže asi tak. A dnes ráno jsem ho dokonce asi hodku hlídala sama doma. Sice mi ztratil malý štěteček od Real Techniques a ted mám chut ho zabít, jelikož je mám až z Anglie, ale tak, co se dá dělat žejo? Je to můj miláček. Celou mě zmaloval, ale dovolila jsem mu jen stíny od Essence, jelikož jsou tak levné, že by mi nevadilo, kdyby je poničil.
Večer se jdu asi podívat na modní přehlídku od malé H. a N., tak asi budou fotky.
Jen mě trochu mrzí, že jelikož E. pracuje celý den už jsem dlouho nebyola u moře a čas se krátí. Ale mám skoro ještě dva týdny a musím si je užít naplno!
Čeká mě ještě Palermo, Vittoria, Sommatino, Scoglitti atp. Takže :)
A za pár dní pojedem lodí na Eoilské ostrovy mezi které patří i nádherná Panarea. Máte se na co těšit :)

Ještě by mě docela zajímalo, jak funguje počítadlo TopList, jelikož na počítadle Bloggeru mám 79 zobrazení a na TopList mám 25? Jsem trochu mimo :D Díky za rady.











Jak trávite zbytek Prázdnin vy? 

Lots of Love, yours V.

10 comments:

  1. taky jsem nachlazená z klimatizace:-D to je hrůza:-D jinak ten štěteček by mě taky štval:-D a malý je moc roztomilý!<3 Užij si výlety!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uz ho nastesti nasla! :D Me ta klima fakt stve, ani v zime jsem se tak nenachladila! Diky, snad vse vyjde jak ma :)

      Delete
  2. Myslím, že Blogger počítá každé zobrazení stránky (někdo tvůj blog prochází, refreshuje stránku..) kdežto TopList počítá tak, že každému počítači udělí jedno zobrazení denně, i když ten člověk byl na tvém blogu 100x. Takže ten TopList bude pro představu kolik ti chodí lidí na blog přesnější :)
    Na ty vlasy se těším :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, to me nenapadlo. Diky moc! Ja uz tak sundala pocitani zobrazeni, kdyz ja sama se na nej divam, ale asi to bude jak pises no. Jsem trosku nechapala :D:)

      Delete
    2. Teda, s tím kartáčkem na zuby jsi první od koho to slyším :D Ale co, aspoň máš krásné zuby! ;)

      Delete
  3. Ahoj, na mem blogu je Giveaway o MaryKay best-seller rasenku Ultimate Black. Staci splnit 3 zakladni jednoduche body a rasenka muze byt tva. Nenech si to ujit :)

    www.wooklook.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ja som kôli klíme doma už týždeň s angínou. Mimochodom zlaté dieťa toto :)

    ReplyDelete
  5. krasne fotky! s tym pocitadlom bohuzial neviem :(

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Uá, ten malej je sladoušek!:3

    ReplyDelete
  7. Panejo, tak to tě čeká ještě spousta pěkných míst :) Povedené fotky;)

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...