Sunday, August 25, 2013

Last day of vacation!


Hi Lovelies!

Dnes je to poslendí den, co jsem na dovolené! (pomooc!)
Share coke with your love! :)
Jsem docela smutná, ale taky se těším na kamarády, školu a konečně svůj pokoj. Strávila jsem tady na Sicilií neskutečných 20 dní a nasála hodně, moc slunka ( i když to vůbec nejde vidět, zase ) , energie a hlavně lásky od starých známých a rodiny.
 Neskrývám, že bych tady moc ráda bydlela, ale ted musím hlavně dokončit střední, udělat maturitu a pak až se uvidí, co do budoucna. Takhle dovolená mi tak trochu otevřela oči, což si myslím, že je jen dobře. Začínám přemýšlet nad tím, že když se chci stát někým "velkým", musím taky pracovat na velkých věcech a nebát se říct "ano".

(English version down below!)




Our lovely B&B Monte Reale ***


To see the catacombs ! 
Taky se toho hodně změnilo, ale nemá cenu to řešit. Život jde dál ... A já musím dospět. Mám tu velkou chybu, jako většina nás, holek, že jsem neskutečně naivní a potom trpím. Taky to tak máte? Ale už bylo dost "emotivních keců" a chci vám sdělit, že potom, co nafotím svůj "Travel outfit" budé mé OOTD fotit kamarádka A. ( její facebook fan page najdete zde a tumblr zde ), která bude studovat už třetím rokem fotografku a její fotky jsou úžasné! Jsme domluvené na spolupráci 2x týdně na nafocení OOTD, jelikož bych už konečně chtěla, aby alespon outfity nějak vypadaly :) Ani nevíte, jak se těším!
Snad se vám fotky budou líbit :)
Taky bych ráda udělala reklamu mému malému bráškovi, který se rozhodl, udělat si modní blog zde. Už od malička miluje modu a převléká se asi stokrát, než najde to, co se mu fakt líbí. Snad vás to zaujme natolik, že se rozhodnete jej sledovat :)
Today is the last day of my vacation! (heeelp!)
I'm quite sad, but i'm looking forward to see all my friends and finally sleep in my own bed, and in my own room! I spent the most beautiful 20 days here, in Sicily, traveled from place to place,  and i cached so much sunlight ( that is impossible to see, i'm still really pale!), energy and love, that could rest me at least till the end of school year. I can't hide, that i'd like to live here so badly, but is not possible yet ! I have to finish my studies and then will see, what life will bring to me in the future. This vacation really opened my eyes, but i think, that it's what i needed. I started to think, that if i want to be somebody "important" i have to do "important" things, to make it happend, and also, just say YES!
A lot of things have change, but i have no reason to write about it, it does't matter and i will move on. You have to look infront, not back. The past just hurts ... I have to keep going and grow up! The naivity is the worst thing in me, and it hurts me a lot. But i should just stop with these "emotional ****".
I couldn't wait to tell you about my colaboration with my friend A., that will take shoots of my OOTDs 2 times a week!  She is studying photography for 2 years, but has a lot of experience and the photography is her passion. I think her works are awesome. You should go check her facebook fan page here and her tumblr here.
Hope you'll like the shoots :)
I also want to mention my brothers new blog. He decided to post all his outfits, because he really enjoys fashion and wants to show it to the world. What better than a blog, right? Go check his blog here. And I'll be really glad, if you subscribe to his readers!


(v zítřejším postu se těšte na můj travel outfit a taky brzy na New In video :))
-
( in tommorrow outfit you'll see my travel outfit and soon a New In video :))

Lots of love, your V.

10 comments:

  1. Já ti tak závidím, za 20 dní jsi musela načerpat energii na celý rok :) Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  2. Vážně?:) Všichni co tu jsou delší dobu tak právě si pochvalují, že ty ceny nejsou takový jaký čekali a je to mnohem lepší. Když teda nepočítám služby a restaurace, to je vážně dražší. Já tu taky utratím víc než v Čechách, ale to proto, že je to tak skvělých věcí!:D Sicílie vypadá naprosto božsky ♥ Zrovna se divím, proč tě ještě nesleduju, nějaká chyba v Matrixu asi:D

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky :)
    To s tou naivitou znám :)

    ReplyDelete
  4. tak bráška je hrozně roztomilej:) a fotky jsou moc krásné:) Nevím proč, ale vždycky, když jsem někde mimo domov, pryč z toho stereotypu a pryč od lidí, které znám, tak mám taky najednou takové myšlenky, že bych chtěla být někým ,,velkým,, a něco úžasného zažít:) snad se nám to splní:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vím proč asi. Mě osobně třeba Česká republika ničím moc neinspiruje. Příjde mi celkově "zašedlá" a tudíž nudná. Takže jakmile se dostanu někam, kde se mi otevře mysl ( hlavně slunkem, myslím pozitivněji a taky mnohem kreativněji), čímž myslím spíše jižanské oblasti, ale Anglie je taky super, tak začínám najednou plánovat milion věcí do budoucna, což má i myslím své plus :D:) Tobě taky a děkuji :))

      Delete
  5. Nádherné fotky! :) Taky bych se do Itálie hned vrátila! :)

    ReplyDelete
  6. fotky sa ti fakt vydarili ;))

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. nádherné fotky! Pozývam ťa ku mne do giveaway! :°)
    GIVEAWAY with AHAISHOPPING!

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...