Sunday, September 29, 2013

Loookin' forward to!

Hi Lovelies!

Zase se po pár dnech ozývám a doufám, že odedneška už to bude semnou vážnější ,co se blogování týče. Konečně už máme vystěhováno a bydlím! Dnes jsem si celý den uklízela pokoj a ležím polomrtvá únavou na posteli s přáním vydržet vzhůru ještě aspon chvilku.
 Mám pro vás opět spoustu novinek! Konečně se vrátila A. z Chorvatska, takže začneme fotit OOTD atp. a nejenom. Za týden by se měl uskutečnit i photoshoot, kdy bude A. fotit moji mámu, jak atelierové, tak exterierní fotky + ji nalíčí máma od A., která je velmi šikovnou kosmetičkou a kadeřnicí, takže aa ... A já vám to samozřejmě vše detailně zdokumentuji. Ani si neumíte představit, jak moc se těším:)
V úterý s A. pár večerních fotek, které můžete vidět níže. Je  to takový OOTN, ale pojat tak trochu jinak ...








( křivák - Reserved, košile - H&M, tričko - H&M, Boyfriend jeans - Zara, tenisky - Vans)

Za 2 týdny se chystáme se třídou na výlet do Prahy, konkretněji kvůli Designbloku, na kterém jsem ještě nikdy nebyla ( a to už jsem 3. rokem na umělecké, ostuda pff), ale konečně mám tu možnost. Budeme tam celý pátek a sobotu, takže si stihnem i pořádně projít Prahu, obchody, památky a večerní Prahu samozřejmě taky! Dokonce planujeme s kamarádkou co nejdříve výlet do Vídně (hlavně nákupy a výstavy) a asi 2 týdny po mých narozkách letím s pár kamarádkama na prodloužený víkend do Londýna <3 ( Jede tam také A. , které má v plánu spooustu focení!)
 Docela si ještě zvykám na naše super rozvrhy ve stylu každý den 10 hodin sedet ve škole (a v pátek jen 7 hodin, uuu), takže chápete asi, proč jsem to tak zanedbávala + ani nemluvím o tom, jaký nehorázný nepořádek jsem měla všude kolem, díky toho stěhování. Taky pokud znáte něajké stránky, kde mají pěkné tapety na zed, tak mi je určitě můžete postnout do komentářů! Budu moc, moc ráda :)
 Také se určitě podvejte na stránku Pastel Bags , kde můžete najít nádherné ručně vyrobené tašky, se skvelým designem!

Lots of Love, yours V.




9 comments:

  1. krásna si :3

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. krásný outfit :)

    btw. Followneš ma späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Ty fotky jsou prostě úžasnýýýý¨,chtěla bych být tak fotogenická

    ReplyDelete
  4. zaujímavé fotky :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Maximálne nádherné fotky, krásna práca. Len tak ďalej :)

    blog: Dreamer.Love.Petra

    ReplyDelete
  6. skvělý fotky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...