Sunday, September 1, 2013

New In | Holidays etc.

Hi Lovelies!


Mrzí mě, že jsem tady pár dní nebyla, ale opravdu jsem si užila poslední týden prázdnin. Samozřejmě, šlo by to víc, ale jsem celkem spokojená a doufám, že vy také! Dnes bych vám chtěla ukázat slibovanou New In, ale bohužel ne ve videu, jelikož ... Přiznám se vám, na obličeji mi vykukla jedna věc ( po mega dlouhé době, už ani nevím, jak se v takových situacích chodí) a hrozně mě štve. (:D) Zamaskovat úplně nejde a k tomu všemu, jak nenosím make-up, tak to pak vypadá ještě hůř. Doufám, že se vám věcičky budou líbit. Něco je ze slev, něco z nových kolekcí ( věci nejsou nakoupeny v jeden den, ale za cca. 3 týdny)  :) Ted mám ještě v plánu pořídit si nějaký pořádný křivák, tak uvidíme, který mi padne do oka.
Mimochodem, jak se (některé) těšíte zítra do školy? 




Zleva ( from left) :
1) Boyfriend jeans / Zara - 40 euro
2) Stripped skinny jeans / Motivi - (20 euro se slevou)
3) Croched pyjama shorts / New Yorker - 199,-


Kotníkové / Ankle socks - Calzedonia (50,- se slevou / on sale)
Podkolenka / Knee highs - Lindex ( 199,- se slevou / on sale)
Grey tee / H&M ( men section) - 129,-
White tee / ZARA - 9 euro

Stripped sweatsirt / Terranova - (6 euro se slevou )
Beige cardi / ZARA - 25 euro
Shirt / H&M - (5 euro se slevou)




Terranova / 8 euro


Studded ankle boots / H&M - 40 euro


Ray Ban Clubmaster - 135 euro


První kniha ( Ragazze di campagna / The Country girls ) od Edny O'Brien  mě zaujala v italském Elle, tak jsem si ji musela pořídit, zatím je velmi zajimavá, rozhodně ne nějaký naivně podaný román, doporučuji! ( 18 euro)

(Ten, kdo stojí v koutě / The perks of beeing a wallflower) - Stephen Chbosky, jsem si koupila především, protože o ni básnili na youtube snad všichni, takže tak ( cca. 249,-)

Lots of Love, yours V.


15 comments:

  1. ;pěkné věci ♥♥ ty ponožky♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Taky mám v plánu pořídit si křivák ! :) Do školy se těším tak na půl :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakra, zapomněla jsem, že jsem na Alexově účtu :D

      Ty bofriend jeans se mi hrozně líbí, ale nemůžu je nikde sehnat za nějakou dobrou cenu :/ :D

      Delete
    2. Ještě v Palermu měli v H&M úplně boží boyfriend, že jsem ty ze Zary málem oplakala, ale stály stejně a tady v ČR je v H&M nemají :( To je hnus. Mimochodem, moje kamarádka prodává úplně boží kousky oblečení, podívej se na FB na Win-Win stránku, má i instagram :) Zrovna od ní si ted chci koupit další a má i Levi's šortky a spoustu nádherných věcí!

      Delete
  4. boží ty podkolenky:)!! A jinak ty botky taky úžasne:)

    ReplyDelete
  5. hned ty prvni tri kousky jsou krasny..ty bych brala :-)

    ReplyDelete
  6. Very beautiful clothes ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Proč jsem narazila na tak skvělý blog až teď?:O Jinak moc se mi líbí ty raybanky!

    ReplyDelete
  8. Máš dobrý vkus. a ta čepička je užasná :))

    ReplyDelete
  9. Super věci, taky bych si měla nakoupit nějaké "basic" trička.. jinak ty věci jsou fakt nádherný :)

    ReplyDelete
  10. libi se mi to sede panske tricko!! hezky nakup jsi udelala:)
    pozdravy z milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  11. zamilovala jsem se těch pruhovaných skinnů!

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...