Sunday, January 26, 2014

"Lucky Day"


Hi Lovelies!

Po dvou dnech unavné práce jsem si dnes konečně mohla odpočinout. Vlastně jsem byla docela i ráda, že jsem v práci, protože včerejší zima mě vážně nijak nelákala ven. Celou dobu doufám, že nepříjde a ona už je tady a nejenom, přidává i na intenzitě! Jak já bych už chtěla jaro, jestě lépe, rovnou léto.
Ale tak, nezbývá mí, než to přetrpět a doufat, že aspon pár krát za měsíc uvidím sem tam pár slunečních paprsků. 
K obědu mi táta udělal milovaný kus-kus se zeleninou (cuketa/lilek/cherry rajčátka), který si běžně dávám v Colosseu (kde ho mimochodem dělají výborný). Výběr je ze tří variant, s gril. kuřecím, lososem nebo krevetkama a pod tím máte dokonce napsán i obsah kJ. Co víc si přát?
 Odpoledne jsem se šla projít s P. po  OC Forum N.K., kde jsme si sedly do Costy a já si poprvé v životě dala sojové latté. Musím nahodou napsat, že mě mile překvapilo. Nevím proč, ale čekala jsem, že bude hnusné (?) a přitom ... Myslím, že na něj budu chodit častěji (no, konečně vím, jak si užívat kafé a ne jen pořád pít ty nechutné ristretta, bez cukru k tomu všemu, bléé ...).
 Dala jsem si ho v nabídce, kde dostanete za 99,- i bezlepkový brownie z belgické čokolády (tuším), který byl jedním slovem prostě "mnáám"
Potřebovala jsem si nutně koupit kabelku, ale pořád se mi nedařilo nic najít, tak jsme skočily na ovocný kelímek do Uga a neskutečně se přejedly ovocem, takže celou dobu v knihkupectví, jsme si pořád stěžovaly a nadávaly, jak je nám zle. Pak si pro mě přišla máma, se kterou jsem teda už kabelku najít MUSELA. Vážně už mě nebavilo pořád posluchat, jak se za mojí starou kabelku stydí a že semnou nikam takhle chodit nebude (jakože, měla pravdu, ale když se mi žádná nelíbila?. A pak jsem ji našla ( konečněě, asi po měsíci). Zlatý Reserved a dokonce ve slevě, jsem našla za 299,- ,ještě jednu maličkou přes rameno na jaro/léto. Dohromady mě ty dvě měly vyjít na 1200 a já, u poklady připravená s přesnou částkou doslova "čumím", že za obě platím jen 560,- (???). Nevím, co to mělo být, jestli se spletli, nebo jsem měla prostě jen "štastný den", nebo mi k tomu pomohla klubová kartička ... Jen, byla jsem v tu chvíli štěstím bez sebe, chápete ne? Komu by se nechtělo ušetřit 640,- ? ( Mimochodem, omluvte mě za ty otřesné fotky mobilem. Ve středu bych měla konečně dostat zpět nabíječku na zrdcadlovku, tak snad budou v příštím příspěvku lepší ...)







 Zbytek nákupu pokračovalo v Karviné, kde jsme byli navštívit dědu a to jsem jen tak z nudy vlezla do Gate, kde chodím tak jednou za půl roků. Našla jsem kremový cardigan v poloviční slevě za 250,- a zašla do DM nakoupit pár drobností a něco na jídlo. Den jsem zakončila s rodinkou u pizzy ( kterou jsem si stejně nedala :D).  Jak vypadala vaše neděle?

Lots of love, yours V.


No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...