Monday, August 18, 2014

#Sicily2014 | 5/12 - A BIG "Thank you!" to all the mums and aupairs ... You rock!


Hi Lovelies!
Konečně jsem se dostala k psaní článku po delší pauze.
Jsem na Sicilií teprve 5. dnem, ale pořád se nedělo nic moc, tudíž mi přišlo zbytečné se dělit o malé každodenní rutiny. Tuším, že až přiletím zpátky budu mít těch 10 kilo, co jsem hubla celé 3 měsíce zase zpět. Ale tak ... jen si zkuste tady nejíst zmrzlinu ( která je  úžasně krémová, smetanová a chut není z "přášku", ale z pravých ingrediencí a každé zmrzlinařství ji dělá samozřejmě domácí), nebo granitu ( ledovou tříšt) z pravých jahod/citronů ap., s domací hutnou smetanou na vrchu a briosche a co treba sicilské cannoli se sladkou ricottou (it. tvaroh).
Já doted nevím, jestli se mám cítit, jako v pekle, nebo v nebi. Nemluvme o těch těstovinách na rúzné způsoby, kterým doted odolávám ( ještě jsem neměla ani jedny ( ale hlavně, že od rána do večera jím sladké, jjj šikovná).

First day on the beach / Welcome dish
První dva dny jsem dokonce pomáhala E. v práci (asi se mi vymstilo moje "konečně poslední den práce", které jsem zařvala tátovi pár dní před odletem), protože jim onemocněl čisník. Předevčírem jsem se konečně dostala k moři, ale nic moc, jelikož jsem se bála, aby mě náhodu neodnesly z pláže vlny, jak byly velké ...
Dnes jsem dostala za úkol, hlídat E. 7. letého syna, čímž jsem po naších nekonečných hádkách ( protože jsem mu nechtěla ukázat "cecíky", nebo nechtěla po něm, at hází "šutry" po autech a nepije z láhve, když ji máme napůl) atp. usoudila, že bych děti, asi hlídat nemohla ( ani v mém mateřském jazyce a už vůbec ne, bez znalosti jejich rodného jazyka, zlaté "aupair"). Od rána do oběda, jsem byla vzteky bez sebe se slzami na krajíčku. Když je hodný, tak je to nejsladší dítě, jaké jsem kdy poznala, ale to je bohužel, jen před jeho mámou. Odedneška uctívám všechny "aupair" světa, za jejich pevné nervy. Máte veškerý můj obdiv, protože já bych to nezvládla ani za ty peníze! Bohužel nemám nijak obzvlášt zajímavé fotky, takže dnešní post bude spíše takovým"instapost" em.
 
Nocciola e Pistacchio paradise with briosche / yup, I'm an expert in burning myself on the weirdest parts od my body
Velmi ironické mi příjde především to, že jsem si den před odletem koupila knihu Running like a girl od Alexandry Heminsley, přezdívané "HEMMO" a přesto sním za den víc, jak dvě rodiny za týden (pomalu) a mé nejtěžší cviky za den považuji skladaní a roztahování lehátka na pláži.
Ta kniha je naprosto fantastická a doporučila bych ji všem. Běžcům, i lenochům. Naučila mě hodně věcí, které by mi snad nikdy nedošly.
A nakonec velké poděkovaní blogspotu za to, že mi pomohl uspat malého dábla ležícího na gauči vedle mě a konečně mám chvilku klidu pro sebe.
 
Díky, díky, díky! 

Jo a také, at žijí prázdniny plné relaxu a pohody, protože letos to je pro mě vše, jen né prázdniny! ... a samozřejmě díky všem matkám na světě za to, jaké mají pevné nervy a vůli nás vůbec vychovávat. Snad na mě někdy ty mateřeské půdy taky příjdou.

Lots of Love, yours V.

3 comments:

  1. Mmm, ty jsi mi teda tím prvním odstavcem udělala chutě :)
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Ta kniha zní super-zajímavě, píšu na seznam v diáři a snad si najdu víc času na čtení:)

    Dress&Heels

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem docela váhala, jestli si ji koupit, nebo ne, ale absolutně toho nelituji. Mrzí mě, že jsem na ni nepřišla dříve :D:)

      Delete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...