Monday, October 13, 2014

Monday Mornings.


Hi Lovelies!

Povím vám, že mít silnou vůli je přesně to, co ted potřebuji a nemám. Proč je to táák těžké? Třeba moje výzva? Vydržela jeden den. Jeden? Prostě, nemám na sebe slov.
At už se to týče čehokoliv, pořád jen prokastinuji a to totálně ve všem, at už je to škola, povinnosti, blogování, četba, filmy, nebo třeba to, že jsem přes půl roků snad neviděla žadný seriál, kašlu na to, že bych měla šetřit. Utrácím za totální nesmysly a hlavně za jídlo, které pak stejně končí "myvímekde" a nic z toho, než chvilkové potěšení se v tom ani hledat nedá ... A pak všechny moje cíle jsou pořád před startovní linií. Nečekaně.
Mám ve svém životě pěkný zmatek, je to tak.
Čekám, že az se "konečně" přestěhuji do Itálie a usadím a uklidním, tak bude zase fajn a skvělý čas na to, začít se soustředit sama na sebe. Včera jsem si četla motivační článek na blogu od holek z ACOS( a udělal mi vážně radost, pokud jste ho neviděli, tak šup šup ...), které jistě všichni znáte a zamýšlela jsem se nad tím, že vlastně většina špatných věcí, na které mám tendenci si neustále stěžovat, se dějou stejně jen díky mě a s tím by měl být konec.
Dnes ráno jsem začala výbornou "allgreeneverything" snídani, aneb cereální chléb s avocádem a Italským kořením, zelené jablko a zelený čaj a byla jsem plná a spokojená <3 Taky jsem se jako vždy dívala na youtube na své oblíbenkyně a jejich vlogy. Taky máte takovéhle ranní rutiny? Já kvůli tomu vstávám dokonce i o hodinu dříve, jen abych to vše stihla s klidem a začala den dobrou náladou, bez spěchu a zbytečného stresování. Navíc #vlogtober je podle mě stejně nejvíc TOP! A co vy tak rádi děláte ráno? Máte nějaké rady pro zlepšení dne a nálady hned po ránu?

Lots of Love, yours V.



4 comments:

  1. Mňam tie raňajky vyzerajú skvele :) ja kvôli nim tiež vstávam o hodinu skôr, aj keď sú rána občas ťažké, sú pre mňa tou najkrajšou časťou dňa :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, jsou to "nové začátky" a je vždy dobré začít je něčím, co nám dělá radost. Třeba oblíbenou snídaní :)

      Delete
  2. Mm, skvělá snídaně :). Já se ze všeho nejradši ráno nasnídám a pak s "radostí" hurá do školy :D
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  3. Snídaně vypadá moc zajímavě. Já ráno zkontroluji email a instagram a když nespěchám tak si čtu nějaký časopis :)

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...