Sunday, November 2, 2014

Lemon macaroon and cozy Saturdays.

Hi Lovelies!

Včera se mi po dlouhé době podařilo vzít si volnou Sobotu. Vstala jsem docela pozdě ( skoro v 11), což je u mě velmi neovyklé a abych si zpříjemnila lehkou kocovinu, začala jsem oblíbenou snídani. Celý den jsem se nepřevlékla, akorát na sebe dala tenčí dečku, kterou jsem si zavazala kolem krku a vzala na sebe hrubé ponožky, které se hodí při klouzání z pokoje do pokoje ( at žije lenost). Vypila jsem za celý den asi 20 zelených čajů s příchutí citronové makronky a celý den trávím úklidem a sledováním youtuberů. Momentálně je mou favoritkou hellooctoberxo, u které jsem v říjnu s radostí sledovala halvně vlogy. Které youtubery sledujete nejraději a proč? Zapálila jsem k večeru pár svíček a užívala si den plný "lenošení" ( stejně jsem žehlila, prala, uklízela, třídila prádlo, ale s takovou větší volností, jelikož byli rodiče celý den v práci ...). Plánovala jsem zkouknout nějaký film, ale nakonec jsem zůstala u youtube, kde člověk najde ze všeho trochu a také jsem šla spát poměrně brzo, na to, že jsem vstávala tak pozdě, ale nebylo mi moc dobře, take jsem usoudila, že o bude to nejlepší. Po "společensky aktivním" pátku se ani nedivím. Jak nejraději trávíte víkendy vy? 
 K narozeninám jsem dostala od Pandora dva nové přívěšky - domeček s nápisem "Home sweet home" od mých 3 nej kamarádek a od známé kuličku se stříbrnými kamínky a růžovými srdíčky. 

Zelný čaj miluji <3 Na narozeniny jsem dostala tento Mojito a opravdu se těším, až ho vyzkouším.

Lots of Love, yours V.

6 comments:

  1. Přívěsky na Pandoře jsou krásné a ty čaje z Manufaktury musí být taky výborné :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. já ráda sleduju Zoellu, Sprinkle of Glitter, Tanyu Burr... ale i Alfieho, Joa, FunForLouis... :D všechno možný.
    jinak já se ráda taky válím, haha :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé, tak to máme podobné, taky se na ně ráda dívám :D:3

      Delete
  3. já byla o víkendu na Halloweensý party a bylo to supr:)

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...