Thursday, December 11, 2014

#POSTMAS 2014 ❄ | day 11


Hi Lovelies!

Ani nemůžu uvěřit, že se mi daří každý den přidávat a taky, že už je čtvrtek a chybí jenom týden do vánočního vystoupení a poté prázdnin (jupíí).
 Sice hledám nějakou brigádu ( a možná budu muset díky ní vstávat už o půl 7.), at nejsem pořád doma a nebudu se po 2 dnech cítit moc zbytečně, ale i tak se hrozně moc těším na ty "volné" 2 týdny a věřím, že nejsem jediná. Dokonce jsem dnes měla takové štěstí, že nám 10. hodinu odpadla  Technologie, u které je neskutečně těžké vnímat a to pokaždé natož poslední hodinu. 
Na víkend si beru domu model vázy, který budu hezky celou sobotu pilovat, dokud nepojedu s P. do Ikei a pak máme v plánu 2 další "akce", nebo jak bych to nazvala, takže to bude zajímavé ... A hlavně si po měsíci beru zase na jednu sobotu volno ( asi toho i začínám litovat, přecejen před Vánocema ...  :D). Po škole jsem skočila do Tety pro mé 2 hlavní kosmetické produkty, bez kterých se neobejdu a to korektor a pudr a také jsem nutně potřebovala můj milovaný deodorant od Dove v originální verzi, jelikož ten od Nivea absolutně nefungoval a to vážně nepatřím mezi lidi s nadměrným pocením ( docela T.M.I. informace, ale co už  :D:D:D...)
Halvní událostí dnešního dne pro mě byla, že jsem si po  měsících pořídila konečně sim kartu ( i když, ne by se mi žilo až tak zle bez mobilu, ale pořád lepší nějakou mít ... ). A kolem už jen oblíbené kaffé a asi VS fashion show, která je konečně online. Přeji krásný páteční den <3



Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...