Thursday, December 27, 2012

Last Christmas day.

Včera jsme byli na rodinném obědě v restauraci od strejdy, kde jsme se všichni sešli. Nevím jestli bohužel, nebo bohudík, ale vždycky tam je tolik jídla! Já už fakt nemůžu :D Příjde mi, že svátky jsou jen o přežíraní se! A já, která nemám zovna super geny s tím nejsem 2x spokojená. Ale strávili jsme spolu krásné odpoledne :)

 Po obědě ( ve 4 hodiny) jsme se vydali do místního maličkého nakupního centra, kde jsme potřebovali nakoupit nějaké léky a jak jsem se tak poohlížela po okolí, viděla jsem tam něco, co už chci zkusit hrozně dlouho. 
Byla tam micelární voda od Biodermy o které na youtube.com všichni mluví jako o bohyni. Balíček, kterého byla součástí s dalšími 2 produkty  stál pouhých 106.00 ,- a byla v něm maska, krém a m.voda řady Sensibio. Vybrala jsem si citlivou plet, jelikož mi opovídá nejlíp a  nakonec jsem včera večer vše vyzkoušela. Musím říct, zatím mi to tááák skvělé nepříjde, ale možná po více použitích, no uvidíme :)
A taky jsem si koupila JOY, kterou jsem si tenhle měsíc nějak zapoměla koupit ... 
Den jsme zakončili příjezdem domů, hraním tomboly, kde jsem vyhrála 150,-  a poté na xBoxu celá rodina i s M. 
Bylo skvělě, nejlepší den z celých Vánočních svátků! <3
Ale jsem docela smutná, že to tak rychle uběhlo ... Tak zas příští rok.
Mějte se krásně:*
S láskou, V.

3 comments:

  1. Virginko, máš to tu krásné!♥ jinak na Vánocích právě to jídlo miluju:D jdiné období,kdy je mi jedno co sním a kolik toho sním, přes rok se to vsyběhá-ráno na vlak a tak:DD jinak jsem si všimla,že jsi měla na blogu diář Elle. můžu se zeptat jak vypadá zevnitř? jen tak stručně..:D chtěla jsem si ho taky koupit,ale nesnáším,když nevím,co přesně si kupuju:D:/ jen jestli je vevnitř kromě samotneho diare i neco jineho (nejake fotky,typy na neco,atd..??) a jestli je ten diar denni nebo tydenni?:D jsem zvedava hrozne,vím:D

    ReplyDelete
  2. PS: psala jsem to já, Klárka z www.choosetobehappy.blog, ale nejde mi tu pridavat normalne komentář:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. On je uplně skvělý ten diář, fakt! Ale je týdenní no. Jsou tam nějaké typy atd. A hlavně nevím, mě v něm nikdy nic nechybí nebo tak, právě mi příjde takový akorát :)Jinak děkuji <3

      Delete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...