Friday, December 28, 2012

Shopping.


Zdravím! Tak co, jak jste strávily včerejšek? Já skvělě!
 Kolem 3. přijel M. a vyrazili jsme do OC Forum NK, kde mi koupil vánoční dárek, který naprosto zbožnuju a jelikož byly všude slevy, tak jsem ještě radši, že stál mín, než jsem si pamatovala. Je to kabelka, obrovská, jelikož všechny moje kabelky potřebuju mít hoodně prostorné. Vím, že čím větší prostor, tím větší nepořádek, ale jelikož už jsem si na takovékabelky zvykla, už nechci jiné.
 Je to taková docela zvláštní barva, šedohnědobežová, z umělé kůže a vleze se do ní tolik!
A pokud by vás to zajímalo mají ji v MANGU za 449,- .Prostě miluji ji <3 A jak možná některé z Vás viděly, měla jsem ji na bývalém blogu ve Wishlistu. Nebyla tam přimo ona, ale byla tam velká kabelka!

 A M. si koupil nádhernou bundu z H&M, vypadala jarně, ale na to je dosti hrubá, má modrý vršek na kterém má zapínaní na magnety a pak zbytek bundy, kterou tvoří spodní  je pískové barvy!
 Taky chci takovou bundu v holčičím a jemu tolik sluší! Rozmýšlel se nad tím, jestli si ji koupit nebo ne, jelikož nebyla ve slevě, ale nakonec si ji vzal a já mu zbytek peněz přispěla jako můj Vánoční dárek.
 Tak jsme oba vycházeli nadmíru spokojení a měli jsme namířeno do HORNBACHU, kde si M. koupil do pokoje lino a zatahovačky a jeloikož jsme byli bez auta, tak jsme to opravdu vtipně táhly až domů sami. Díky bohu, že to nebylo nijak extra těžké!
 Pak jsme jen relaxovali po zbytek večera, po dlouhé době jsem se podívala na Garfielda 2 a uvařili jsme si náš oblíbený tajný recept, háá. Nee, je to popravdě dosti jednoduchý recept, ale opravdu dobrý a nestojí skoro nic. Možná se Vám s ním brzy podělím. Noo, uvidíme :D:)
Mějte se krásně:*
S láskou, V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...