Monday, January 21, 2013

Crushes - January 2013.


Wishlist January 2013!



Jak jsem se koukla dnes do mých šuplíků s oblečením, chtělo se mi brečet! 
Tolik věcí starších, obnošených ... 
Už jsem si nekoupila nic na sebe nového hoodně dlouhou dobu. Ale, i kdybych chtěla, kde na to mám ted vzít?! Počkám nejspíše do Jarních prázdnin a zkusím ušetřit co nejvíc to půjde. Udělala jsem si Wishlist věcí, které bych si ted opravdu přála. Bohužel některé z nich ( většina) jsou dražší, ale za to stojí mi to na ně počkat. Bohužel některé se nedají ani nijak sehnat, nebo objednat tady do Čr, tak můžu jen doufat, že se co nejdříve dostanu do U.K. <3
Mimochodem, v neděli jsem se zvážila a výsledek. Asi by ani nemohl být lepší, za 10 dní 2 kila dole, no krása. Ještě tak pokračovat. Bohužel, je to tak těžké, když je u vás doma každý den pizza a těstoviny a milon lahodných věcí, donutů s různýma polevama, bombonů atd.
Cce to pevnou vůli, faaat hodně pevnou, ale jdu si za tím co chci, tak to stojí za to.
Mějte se krásně!

Lots of love,
yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...