Tuesday, January 22, 2013

"dot" (.)


Dnešek jsem čekala, že bude skvělý. Hm, velký omyl. Jo měli jsme sice o 4 hodiny méně, takže jsem nemusela trčet jako každý den ve škole do 5, ale plány, které jsem si teda udělala nevyšly zrovna štastne, jak jsem čekala. Dnešek je fakt zklamání. Neskutečně mi chybí objetí :( Co bych za něj ted dala ...
Alespon jsem si ho zpřijemnila Maskou na vlasy od Oriflame Milk & Honey GOLD - Hair mask for shiny and nourished hair (149,-), díky které mám ted chut sníst své vlasy <3 Je opravdu skvělá, vřele doporučuji. Mimochodem, od zítřka mám v plánu začit každý den cvičit podle videa, které jsem dnes objevila na FB. Snad mi to půjde a nebudu líná jako vždy.

Co se týče mě, mám sto chutí se ostříhat na mikádo, aby mi vyrostly fakt krásně zdravé vlasy! Nesnesu pohled na ty roztřepené zničené konečky :( Chjo, kdybych toho potom nelitovala. Ale je pravda, že dlouhé vlasy jsou o ničem, když jsou zničené a neopečovavané, fakt to nevypadá dobře. No jo, kéž by mi moje maminka zakazovala jakekoliv barvení. Ted bych za to děkovala, určitě ano!
Mějte se krásně:*

Lots of love,
yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...