Friday, January 25, 2013

Cuz i had a bad day, nanana.



Zdravím! Je to pár dní co jsem se neozvala, ale ne, že by se stalo něco extra převratného. Včera jsem si akorát v Karolíně na schodech málem "rozbila hubu", uklouzla jsem předevšema jako největší tele nemožné a jakmile přišla hodná paní a chtěla mi pomoct se zvednout, jsem se jo zvedla, ale spadla znovu a sjela po prdeli až dolů k poslednímu shcodu. Prostě mega trapas! Grr. A ještě mi pak večer dělala problémy modřina na mé zadnici s tím, že jsem si nemohla ani sedout na židli. Ale aspon jsem sepo dlouhé době sama sobě zasmála jaká jsem nemotorná a v zimních kanadách jsem dokázala sjet na zadku skoro celé schody. A ještě ten zákon schvalnosti, že jsem se v duchu smála, že by to byla sranda, kdybych spadla a hned žuch ...
Konečně je tady víkend, který pro mě nezačal zrovna nejlépe, ale snad to bude lepší, je ted trochu horší obdob, ale věřím, že to přejde, snad zítra se pohnu alespon o pár krůčků k lepšímu ... Nemůžu se dočkat Jarních prázdnin, i když jsem se doslechlasuper zprávu, že v den vysvědčení budem ve škole normálně, tudíž až do 5.10 :) Aaaa, no krása ne? Ale za to těch dalších volných 10 dní? To kašlu, co neovlivním nebudu řešit.
Taky jsem s vámi chtěla sdílet ohromnou radost z mého prvního Senzaboxu, který jsem dostala dnes a oproti Ladyboxu jsem byla teda mnohem mileji překvapená. Krabička naprosto luxusní, narozdíl od toho pytle co jsem dostala předím v LB, a přípravky? Jako by věděli, co zrovna potřebuji.

1) Rituals - Sprchová pěna Fujiama ( z více druhů)
2) Salcura - Antiac Anti Acne Cleaning spray - téměř po dvou letech se mi na bradě dělá pupínek, takže se hodí,díky díky díky <3
3) Garnier - Elastic power Fix - lak na vlasy
4) Ziaja - Oliva - přírodní olivový krém
5) Fleur de Santé - Sugar - milk  Body Cream ( z více druhů)
6) Dermacol -. Invisible fixing powder
7) Freeman - Pletová maska Clay mask ( z více druhů)
 (po použití plánuji udělat recenzi, ale ještě nevím na 100%, uvidíme :))

 Jsem ohromně spokojená, rozhodně se těším na další měsíc a novou krabičku <3


.............................................
 
A taky jsem si pořídila ( dostala) pár nových věcí :
1) Čistící peeling na obličej FLEUROSOME - Fleur de Santé - dárek ke Cosmopolitanu
2) Zpevnující tělové mléko s Mangovým olejem - Garnier - 115,- ( slyšela jsem na něj samou chválu a hlavně rychle usýchá, což je největší plus, jelikož nesnáším, když se namažu a pak jsem celá mazlavá a nemůžu se obléct, ani jít spát, prostě grr! Těším se, až jej vyzkouším.)
3) Šetrný Odličovač - Douglas - dvousložkový 259,- ( dárek od máminy známé)

 Tý jo, říkám si, kdy je to naposledy, co jsem měla tolik nových úžasných věcí na vyzkoušení, mám z toho fakt radost! Mějte se krásně:*


Lots of love,yours V.




No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...