Thursday, January 3, 2013

lazy day with Gossip Girl.


Jak už jsem slibovala v  předchozích článcích, měla bych vám právě ted ukázat můj Silvestrovský outfit, jenže ... Jsem prostě blbá a ten den jsem se nějak nevyfotila, upřímně? Ani nechápu, jak se to mohlo stát. A ted jsem hrozně líná do těch šatů znovu vlézt, jelikož se do nich a z nich nedostává zrovna snadno + dneska skoro ani nemůžu mluvit ani jíst, prostože se můj super zub moudrosti asi rozhodl vylézt. Až na to, že v mých ústech už mám zubů dost, takže by se mohl hezky vrátit odkud přišel. A taky by mě mohl přestat bolet :)))) 
Ale jsem aspon ráda, že jsem si ten den jako správna milovnice bot, vyfotila apon je. Slibuju, že šaty vyfotím co nejdřív, ale prostě, kdyby se do nich tak blbě nelezlo :(
 a už taky máme za sebou vetšina první den školy po Vánočních prázdninách. To vstávání bylo opravdu děsné a jít spát v 11 taky dosti neobvyklé. Ach, super zase nabýhat na starou každodenní rutinu a navíc. Ted se bude muset makat ještě 10x víc, jelikož, jako by to nestačil nám pololetní vysvědčení pomalu tuká na dveře. Ale taky ten fakt, že už mám e za sebou skoro půl rok školy a ještě pár měsíců a bude Léto <3 ... Nemůžu se dočkat. Z ročních období mám sice nejradši Podzim, protože to je počasí tak akorát na všechno a ne jen na tílko a kratasy, ale miluji moře, ze všech věcí nejvíc. Prostě se neskutečně těším a taky na letní brigádu, která mi přinese penízky do věčně prázdné peněženky!
Dnešek jsem skoro celý strávila díváním se s malým bráškou na Gossip Girl a myslím, že budu pokračovat dokud nepůjdu spát :D:)
Mějte se krásné:*

                                                                                                            S láskou, vaše V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...