Tuesday, January 1, 2013

Silvestr 2012 + Předsevzetí 2013.

(Dnes už) minulý rok jsem zažila snad nejhorší Silvestr všech dob. Konal se v Hotelu Imperial **** v Ostavě a upřímně, čekala jsem to o tolik lepší. Bylo tam asi šest kulatých stolů lidí okolo 60. - 70. let, možná jim bylo i víc, to netuším. Hudba? Hrála tam lidová kapela, která už se nejspíš také pomalu, ale jistě chstá do důchodu a jediné co mě tam zabavilo, byla známá od mamky a můj mladší bratr. Nejvtipnější je, že jsem se bála, abych se tam náhodou moc nepřejedla. Omyl. Byl tam raut, ale sotva jsme přišli byla poloviná dojedlá a druhá polovina studená a bez chuti. Jediné na čem jsem ten večer přežila, byly nějaké bramborové placičky, měla jsem asi čtyři, a 2x Campari s Pomerančovým džusem, které jsem pila celou tu dobu hodně pomalu a střídala jsem to s vodou. Jelikož já nepiju, Nikdy po celý rok, takže nevím kolik toho snesu a fakt jsem nechtěla rodičům Silvestra zkazit ještě víc tím, že by mi bylo blbě. Kdyby tam nebyla naše skupina napůl Italů a napůl Čechu, vstadím se, že byl tam bylo hrobové ticho. Po tom co se odpočítala půnoc jsme byli jediní, kteří jsme si popřáli Štasný nový rok pusou na obě líčka a přípitkem ( který jsem stejně nevypila, protože nejsem zorvna velký fanda alkoholu, jak už jsem psala, prostě nepiju) . Kolem jedné, kdy už tam sedělo u stolů asi tak 5 lidí a naše skupina, jsme se rozhodli, že půjdem na Stodolní. No tam to taky vypadalo, ale aspon to tam žilo! Dlouho jsem se nezdržela, jelikož jsem celý večer stála na asi 15 cm nových jehlách ( po tomhle článku čekejte fotku mého Novoročního outfitu), ze kterých mě tak neskutečně bolely nohy, že jsem jen seděla a upíjela kolu, ale bylo to tak 1 000 000 000 x lepší, než jak jsem strávila čas do půlnoci. Aspon jsem slyšela něco jiného než dechovky, všichni se radovali, skákali, tančili, pili a hrozně mě mrzelo, jak jsem si ten Silvestr vůbec neužila. Snad bude tento rok mnohem lepší! 

A ted už k předsevzetím, které jsem si dala na tento tok 2013 -->

   1) Nebýt líná!
     
- pilně na sobě zapracovat, jak ve škole, tak v ostatních aktivitách. A nenechávat věci na poslední chvíli!
   2) Never give up!
      - jít si příimo za tím, co chci, "přes překážky, ke hvězdám".
   3) Pracovat usilovně na své figůře!
      - geny jsou svi*e, to už ta méně štastná část lidí ví, ale pomoct se jim může, nebo ne?
   4) Najít své já!
       - a nestydět se za sebe, víc si věřit ...
   5) Přečíst co nejvíce zajímavých knih!
     
 - a najít si na to dostatek času, bez výmlouvání se.
   6)  Být upřímná!
         - a nenechat si s**t na hlavu:) 
   7)  Najít si čas na kamarádky!
       
- jelikož mám vždycky hrozně dlouhou školu ( 3x v týdnu do 5., jednou do 4.15 a jednou do 13.30 ) a neumím si udělat čas nazbyt na ostatní. Dost jsem na ně kašlala od té doby co jsem na SŠ a je čas to napravit.
    8) Udržovat si pořádek!
       - ve všem co se dá.
    9) Přestat utrácet za zbytečné jídlo z nudy!
       - ano, když si to tak představím, jsou to nehorázné a zbytečné sumy. 
  10) Splnit všechna předsevzetí! 
       - možná jích pár časem i přibyde, ale to je snad jen dobře.
                                  

Doufám, že jste strávily úžasného Silvestra a všem přeju hodně štěstí a úspěchu do Nového Roku! <3
S láskou, vaše V.


No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...