Saturday, February 9, 2013

London|trip

(Foto z London eye)
Tak, kde začít, ani nevím!
Od rána jsem se balila a chystala co nejrychleji to jde. Leteli jsme z Brna okolo 4. hodiny odpoledne a kolem 4.30 anglických ( je tam o hodinu mín, takže 5.30 českých) jsme přiletěli na letište London Stansted  odkud jsme spěchali ryhcle na taxík, kterým jsme asi hodinu a něco jeli do Centra. Bydleli jsme v apartmánech téměř naproti Earl's court zastávky metra a vlkaků, patřícím nějakému hotelu, jehož jméno si už nevzpomenu, krásné pokoje a vybavení, ale někoho by mohlo docela štvát, že hned vedle jezdily vlaky, téměř co 5 minut. Ale jelikož já vlaky naprosto miluji, spalo se mi super <3
Poblíž bylo plno restaurací a barů a hned vedle stanice metra, takže jsme se mohli pohodlně pohybovat kamkoliv jsme chtěli.
 První večer jsme se navečeřeli v Nando's , mexická restaurace s kuřaty, wrepy atd. A všechno naprosto lahodné!
 Druhý den ráno, jsme vstaly kolem 8. a okolo 10. už jsme byli na snídani v pekárně a baru pobliž, poté jsme hned vyrazily na Picadilly circus , kde jsme zašly s mámou okamžitě do Boots ( drogerie a parfumerie) a konečně jsem si koupila Sugar Crush od Soap and Glory a měli akci, že když koupíte 2 produkty, ten 3. levnější je zdarma. Takže jsme hned měli v košíku 6 věcí ( 2 sprcháče, krém na ruce, dezinfekci na ruce, lesk na rty a korektor), pak jsme koupily různé kartáče, tamponky na odlíčení, čelenky, mamka falešné řasy od Katy Perry, já 2 laky od Essie a Revlon lip butter v odstínu Macaroon, cestovní balení Aussie šamponu a kondicionéru a šli zaplatit. Poté jsme se vydali všichni do Japonského centra a do China town, pak na Fish and Chips do nějakého pubu a poté nakoupit na Oxford stret v Topshopu, Zaře, Primarku atp. a na večeři do francouzské restaurace Cote.

Třetí den jsme se nasnídali hned poblíž apartmánu a vyrazili se podívat na Green park,  Buckingham palace a na St. James park, kde kolem vás všude choodily veverky jako by nic, to bylo tak skvělé. Poté jsme došli na Trafalgar square a konečně jsem viděla National Gallery, ale bohužel jen zvenčí :( A po zbytek času jsme se zase prošli po Oxford street, ale na opačné části, kterou jsme nestihli :) Takže jsem konečně viděla Victoria's secret ,které bylo mimochodem naprosto uchvacující, fakt nemám slov, ale není přímo na Oxford street a hned vedle a taky jsme zašli do Forever 21 a pak na večeři do jedné super Turecké restaurace jménem Grand bazar, která z venku vypadala tak tak, ale to jídlo a všechno, super :)

A čtvrtý den? Zase jsme byli na snídani, jako 3. den , zašli jsme do T.K. Maxx a pak jsme rovnou zamířili na London eye, Sea Life a Madame Tussauds a a tak tak jsme stihli večeři Barbecoa Jamie Olivier, kde se prý normálně čeká než vás tam vezmou až 6 týdnů, ale dcera od známeho nám to zařídila i tak a měla jsem tam snad ten nejlepší jogurtový dezert na světě!
A pátý den jsem vsávala v 6.30 jelikož v 8 nás čekal taxík aby nás odvezl na letiště, ze kterého jsme odlítali do Brna kolem 1 odpoledne a byli jsme tam až kolem 3. pak jsme normálně jeli domů.
Bylo to tak skvělé, nebýt pár momentů co radši nebudu na blogu řešit, ale nikdo za to nemohl, ani Londýn ani rodina a zamí ...
Rozhodně se můžete těšit na Fashion & Beauty Haul , co jsem si v Londýně všechno koupila snad už dnes večer.