Sunday, February 3, 2013

New in | Beauty

Jelikož, jak už jsem psala v předešlém článku, zítra odlétám do Londýna , potřebovala jsem nutně koupit předem pár kosmetických nutností, které mi docházeli. Když už ted, po předešlé zkušenosti, vím, že v Anglii je sice krásně, ale draze ( posledni tři dny vyměnného pobytu jsem počítala pence jako bezdák :D)  ani jsem nepřemýšlela nad tím, že bych si to pořídila rovnou tam. Už tak je hodně věcí, které mám v plánu koupit a další zbytečné a dražší utrácení fakt není třeba :D:) 
V mém milovaném Rosmanu měli neskutečné slevy! A skoro na všechno + nová řasenka Rimmel Scandal Eyes byla v balíčku rovnou s Rimmel odličovačem a to myslím za nějakých 179,- možna o pár korun a víc a prostě mnoho různých skvělých akcí, takže se tam určitě běžte podívat, i když zrovna nic nepotřebujete :)
1) NYC korektor 69,-  ( absolutně nedoporučuju! vůbec nekryje + se mi při líčení zlomil, super no. původně jsem hledala Miss Sporty So Clear coverstick, ale nikde tam nebyl :( )
2) Maybelline Master precise liquid eyeliner 169,- ( miláček <3)
3) Maybelline the Rocket volum' express 179,- ( slyšela jsem o ni na youtube.com tolik pochval a opravdu si je zaslouží, asi se stane moji další láskou po mém Maybelline "žlutáskovi" Colossal Volum' express )
4) Rimmel STAY matte 99, (nutnost, nejlepší pudr co může být!)
5) Odlakovač - který jsem si zapoměla koupit v Rossmanu, takže jsem musela zajít do Teta drogerie a tam ten výběr, no děs :( ... ale musím si říkat: odlakovač, jako odlakovač)







Lots of love,
yours V.


4 comments:

  1. túú riasenku som videla v reklamee!! :)) aj ja by som ju chcela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, ted jsou ty reklamy všude, určitě si ji kup, je užasná :)

      Delete
  2. jaka je ta rasenka Virgi? mam v plánu si ji taky koupit,akorat nevim no, ten plastovy kartace,je dobry?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, štěteček super, sice nevypadá,tak jak na obrázku, ale řasenka dělá fakt krásné dlouhé řasy a za tu cenu, co je ted v Rosmanu :):*

      Delete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...