Sunday, March 31, 2013

Buona Pasqua/ Veselé Velikonoce/ Happy Easter!


Já vím, já vím. Zase jsem tady opět dlouho nebyla. Bohužel. Tento týden nebyl zrovna nic "extra". Jak už jsem psala, v pondělí jsem radši zůstala doma, úterý byl nejhorší den ze všech, středa tak tak, byli jsme se školou na Výstavě žakovských prací v Opavě a jelikož jsme měli půl hodiny volno, tak jsme si s holkama vyrazily sednout do te nejkrásnější cukrárny co jsem kdy viděla. Z venku byla růžovo bílá a už tak vás neskutečně lákala nakouknout dovnitř, kde to bylo vše zařízeno v bílé a měděné a vypadalo to tak pohádkově. Mimochodem, kdyby jste měli cestu do Opavy je přímo v centru a jmenuje se "Dolce Vita".

/Úžasné místo výstavy/
/Dolce Vita/
Celou dobu jsem si stěžovala, proč takové super místa v Ostravě v centru nemáme a to jsme o dost větší než Opava! Ale co naděláme že, máme tady více obchodů atp. Takže si nebudu pořád stěžovat a spokojím se s tím co tady máme :D:) Taky aby toho nebylo málo, nedorazil mi Senzabox na který jsem se neskutečně těšila, protože já blbec nev ím proč dala, že ho chci přivést kurýrem a to byla osudová chyba. Vždy, když mi zavolal jsem měla hodinu a byla jsem ve škole a ani mě nenapadlo, že by to mohl být on. Takže ho nemám, ale doufám, že ho co nejdřív dostanu, jestli ho vůbec ještě dostanu :D Co se týče "volna" pracovala jsem každý den krom dneška, ve čtvrtek celý den, v pátek půl dne a včera od 9. do 11. protože potřebovali pomoct a tak aspon jsem si vydělala něco extra. Taky jsem konečně vzala lásku do Francouzské palačinkárny "Au pére tranquille" na Stodolní, jelikož od léta jsem se pořád snažila, ale nějak nám to nevycházelo. Halvní je, že mu tam opravdu chutnalo, takže mám radost a určitě tam budeme chodit častěji <3 Po obědě jsme šli do Karolíny, kde bylo v plánu, že se půjdu konečně ostříhat, konečně jsem se odhodlala a nejvíce mě děsí to,l že mě to vůbec nemrzí a spíš mám radost jak mám husté a zdravé vlasy :O Konečně! Doporučuju to opravdu všem. Kadeřnice se mi na ty vlasy dívala jak (O.o) Ptala se mě, kdo mi je okousal a smála se, kde mám další stranu vlasů ( kterou jsem měla asi o 10 cm kratší než tu pravou :D). Hodně holek nechápe, že vlasy nejsou jen o délce, když jsou škaredé, zničené, opadané, okousané, tak je ta délka opravdu nezachrání a jde to vidět, takové vlasy vám nikdo závidět nebude ( omluvte mi mou asi drsnou upřímnost):) A ted mi konečně vyrostou souměrné, zdravé. A do roka a půl budu mít svou vysněnou délku. Yaay.

/New Hair cut/
/Středeční večerní Chill = Nové Cosmo + Konečně Me and Mr Darcy + Lint Excellence Dark & Sea Salt, yumm :3/
Na dnešek zatím plán nevím, na oběd jdeme do Mexické restaurace a zbytek se uvidí, jestli budu mít čas, ozvu se ještě večer :*

A k tomu nechutnému počasí? Jde k tomu něco říct. Opravdu hnus hnus hnus! Co si o tom myslíte vy? Já už chci konečně teplo, mě už nebaví ty vrsty. 
JARO KDE JSI?
Mějte se krásně, úžijte si skvělou neděli a super snížek :D

Lots of love,
yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...