Monday, March 25, 2013

Day 83 | Relax.

Už jsem tady nebyla déle než týden. Mrzí mě to, jelikož mě blogování fat baví, ale nemám na to vůbec čas! Někdy si fakt přeju, aby dny trvaly 48 hodin místo 24! Celkově týden proběhl v klidu, nic extra, pořád stejná zima, pořád stejně otravná dlouhá škola, málo časů na lásku a zábavu + práce v Sobotu. Ale včerejšek byl naprosto skvělý. Přijela jsem k M. <3 kolem 12., naobědvala se u něj a byla tam sice jen do půl osmé, ale byl to úžasný, nadherný den ( naž na ten konec, hmm ...). A taky jsem viděla uplně skvělý film, který je bohužel Italský, takže nevím jestli se na něj podíváte, ale jmenoval se Solo un padre a nechal mě hrozně moc přemýšlet o životě, o lásce, o přetvářce ... Prostě šílený.
 Ta zima mě fakt děsí, ale docela dost. Říkám si, co když už tady nikdy nebudeme mít teplo? Mám z toho fakt stresy. Už chci nosit jen tenisky, jeansy a mikiny, svetry ... A ne pořád zimní boty, dvoje ponožky, svetry, šály, čepice, těžké zimní bundy ... To už je tak otravné, "šedé" a bez života. Chtěla bych kytky a zelenou trávu a slunce a modrou oblohu, svěží přijemný vzdoušek ( ne ten mrazivý -15. stupnový, při kterém vám ochrne celý obličej :D). Na to, že za týden jsou Velikonoce fakt skvělé noo :( Dneska jsem si udělala "volno" od školy. Ráno mi bylo dost nevolno a ještě když jsem slyšela tátu jak říká, že venku je stopro tak -10 tak se mi už vůbec nechtělo z postele. Ale stejně jsem musela. Máma mě nechala doma, ale stejně musím dopisovat sešity, jelikož mi došel, takže jsem si celou kapitolu opsala opět do nového sešitu a ted mám puchýř jak ***** a ještě se budu muset na zítra naučit básničku a připravit si téma na středu do občanky + se podívat na tu otravnou nudnou technologii! Grr. Ale těší mě, že prý už za týden by se mělo začít vážně oteplovat. No uvidíme ... Jás e fakt modlím, protože toho mám už fakt plné zuby! :D
A dnes už mi konečně po 2. týdnech přijede bráška, už se na něj těším, byl tady takový klid bez něj :D
1) Pollynka dnes ráno ( jak ji vidím se válet pořad v teple peřin, tak bych si přála žít jak ona :D)
2) Láska minulý pátek v McDonald's <3
Hnusná zima!!!
Pokud máte nejaké otázky určitě napiště na http://ask.fm/Virginiett :*

Lots of love,
yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...