Sunday, March 17, 2013

Day 75 | Sunday morning, sun is shining.

Krásné sluneční ráno všem.
 Dnes jsem "spala" tak hrozně dlouho, nebo jsem se alespon snažila. Včera jsem od 10. ráno  do 1 ráno byla v práci, takže jsem jak jsem se vrátila, okamžitě jsem  lehla do postele polomrtvá, ale byla jsem až příliš unavená na to, aby dokázala v klidu usnout. Celou noc jsem tak jakoby naoko spala, pořád se mi zdálo o práci a stresu, že jsem něco zapomněla odnést, nebo jsem někomu špatně vydala atd. A k tomu všemu pár osobních problémů. Ale dnes ráno, když jsem vstala v 11, tak mi mamka nachystala alespon buchtu, kterou včera upekla a k tomu kakao, což se docela divím, ale asi viděla, žre po ránunemám moc náladu, tak se mi ji snažila zlepšit. A za to jsem opravdu ráda. Ale i když byl včerejšek stresový, práce mě baví, musím uznat, ještě když pracujete se super kolektivem a vyděláte si docela dost na jeden den. Dnešní plány se trochu liší od minulých nedělí, jelikož nejedem nikam na oběd, kvůli tomu, že brácha má lehkou teplotu, tak si uvaříme něco doma, což mi chutná vždy mnohem víc, než v restauracích a to jsem jen ráda a pak pojedem k večeru k dědovi :)

(Páteční oběd - Celozrnný chléb, paprika, krutí šunka, Gervais, voda - mnam <3)
Taky jsem byla ve čtvrtek s kamarádkou na nové  Smrtonosné pasti - opět v akci, která byla opravdu skvělá! Jediné, co vám prozradím je, že odehrávala se v Rusku a John jel do Moskvy hledat jeho syna a ... Zbytek se dozvíte v kinech, ale určitě si na to zajdětě, pokud milujete akční filmy jako já :)


Mějte se krásně:*


Lots of love,
yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...