Friday, March 15, 2013

Pretty Little Liars TAG!



Pokud mi občas koukáte na články, určitě si sem tam přečtete věty typu : "Už se nemohu dočkat, až bude nový díl PLL" nebo " Ten nový díl mě tak zklamal atd.", takže kdžy jsem viděla tento TAG, rozhodla jsem se, že když už jsem do tohoto seriálu tak strašně "zažraná", tak at to nějak využiji". Mimochodem, TAG vymyslela a zveřejnila na youtube.com má milovaná missglamorazzi  (http://www.youtube.com/user/missglamorazzi ) + Joey, najdete ho na jejim VLOG channelu, což je TheGridMonster (http://www.youtube.com/user/TheGridMonster?feature=watch), určitě se na ni podívejte, podle mě je skvělá! Odebírám její videa už přes rok a ještě pořád mě nepřestaly bavit (!!!).
---------------------------------------------------------


1. Which girl's style do you love the most? Which girl do you relate to the most?
Nejvíce asi Hanna, předtím to byla Aria, ale ta má na sobě někdy až moc přeplácané outfity, takže 100% Hanna!


2. Why do the girls keep seeing Alison? Do you think there's something more behind it?
Mám dvě teorie, bud se jim to jen zdá, nebo má dvojče.


3. Who's your crush on the show? ;)
Určitě Ezra a Aria, ale taky Hanna a Caleb <3 ( hrozně jsem jim fandila, at se dají dohromady, ten její první kluk byl fakt neskutečný kok*t :D)


4. Who is your least favorite character? (Out of the 4 girls and overall)
Asi Mona, mám na ní už takové nervy, že být jedna ze 4., tak ji normalně zmlatim :D


5. What was the biggest shocking moment for you?
Skoro všechny? Ale asi to, že Spencer je v A teamu a Toby taky.


6. Do you think Toby is really dead?
Nevím, ale spíše ne.


7. What would you do if A was after YOU?!

To opravdu netuším, ale určitě bych to nebrala tak dobře jako ony :D ( ani bych nedokázala v noci spát, prostě nic :D Nechápu je! A ještě Spencer, jak má takové dobré známky :O)


Otázky jsem nepřekládala, jelikož každý si to přeloží po svém a nikdy to nebude znít doslova stejně, takže pro jistotu. At nejsou nějaká nedorozumění :)

Lots of love,yours V.

2 comments:

  1. Miluju PPL :) Fakt si myslíš že jede i Spencer v A týmu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevím, podle mě je tam kvůli Tobymu a aby zničila Monu.

      Delete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...