Thursday, May 2, 2013

Day 124 | Dont STOP!

Hi lovelies!

Příjde mi, jako bych tu nebyla dlouhá léta, ale jeikož mi už dvě kamarádky říkaly, jaktože už tolik nepíšu na blog, rozhodla jsem se, že se teda "ozvu". Posledně není nic zajimavého, krom toho, že si dost dávám do těla! Snažím se cvičit naprosto každý den, i kdyby to měly být jen sklapovačky, když jsem zrovan byla celý den v práci. A upřímně? Nepopsatelně skvělý pocit. Cítím se mnohem více plná energie a každý den přidávám na zátěži. Co se týče stravy, nějak nevečeřím. Přes den jím normálně, na snídani musli, na svačinu celozrnný toust s cottage a krutí šunkou a na oběd si dám dva, pak už přes den max. caffe a už nic víc. Za ty cca 2 týdny jsem už zhubla téměř 4 kila, což mě neskutečně těší, ale pořád mám dlouhou cestu před sebou. Hlavně se nesmím vzdát! Ani kdyby svět končil, prostě ne, do léta chybí málo a není čas na blbinky, kterých pak budu jen litovata budu brečet, že nevypadám o nic líp. Pro vás, co chou zhubnou přidám pár motivačních obrázku. Doufám, že se budu ozývat časteji, ale nemohu nic slibovat. Dnes nám zadali Klauzuru,  a od 15.5. do 15.6. máme mít postupně ze všech teoretických předmětů závěrečný test, takže skvělééé :D:)


Lots of love,yours V.



No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...