Monday, May 6, 2013

HAUL | Spring fashion ft. H&M

Poslední dobou jsem si hrozně moc oblíbila H&M, všimla jsem si, že kdykoliv tam vstoupím, nedokážu odejít s prázdnou, i kdyby to měly být jen blbé kalhotky ( které tady radši nedávám, příjde mi to až moc intimní na nějké blogové zveřejnování) nebo sluneční brýle a taky ta jejich Jarní kolekce letos, naprosto jsem si ji zamilovala. Nejradši bych si koupila téměř vše co tam mají :( Vždycky si do iPhone poznačuji, co si chci koupit, na co si našetřit atp. a jakmile mám peníze hned pro to běžím. No jo, příjdu si jak maniák, ale dokud budou finace, můžu si to dovolit, horší bude, až nebudou žejo :D A tak se mi pomalu začaly hromadit věci, o které bych se ráda podělila, protože to určitě za koupi stojí :) Doufám, že se vám budou líbit:*

První  a jediná věc, která není z H&M, vršek od plavek z Lindex, který naprosto miluji! Takový jsem hledala snad celé minulé léto <3 A stál jen 299,-

Brýle /H&M -199,-

Bandeau top /H&M - 2 kusy 350,-

Krajkové šortky / H&M - 799,-


Bohužel, na posteli se mi nedařilo jej vyfotit tak, aby byl vidět celý, takže docela "na *****" fotka, ale jde o ten záměr, at jde vidět celé.
Top/ H&M - 349,-


Top/ H&M - 349,- ( inspirovala jsem se u Ericy Mohn, davala si na instagram fotku s tímto topem a úplně jsem žasla jak je nadherný <3)

Lots of love,yours V.

1 comment:

  1. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4,000,000 investorů a obchodníků ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...