Monday, May 13, 2013

Day 136 | Run, run, run! + DETOX. ( how to )


Hi Lovelies!

Dnešek jsem si bohužel moc neužila, ale přitom vlastně i ano. M. se na mě opět "vykašlal" a usl, tak jsem si udělala den pro sebe, začvičila jsem si, půl hodky si zaběhala, poklidila trochu kolem + jsem se měla učit, ale o to se pokusím ( stejně to hned vzdám), hned jak dopíšu dnešní článek. Miluji svůj nový pokoj, sice jsem to psala už včera, ale jsem z něj naprosto nadšená, ještě jak tady bude skřín a krásný bílý chlupatý koberec, nějaká ta tapeta, nové záclony + další doplnky a bude dokonalý <3 Aspon o tom sním!
.
Přemýšlela jsem dnes, že bych zítra zkusila udělat takovou malou očistu a že bych za celý den pila jen čistou vodu. Četla jsem, že je to zdravé a je to dobrý start pro detox, který bych si poté hned moc ráda dala. Pokud nevíte co je to detox, tak vám prozradím, že ńic moc o něm sama nevím :D Mělo by jít o očistu těla od škodlivin v krvi, ve střevech apod. NESMÍTE jíst během detoxu žádné maso, uzeniny, víno, nebo jiný alkohol, slazené limonády ( Cola apod.), sýry, mléko, rafinované cukry, bílé pečivo, kávu, konzervované potraviny, sladkosti ... A pro ty co kouří, KOUŘENÍ ZAKÁZÁNO!A aby to neznělo tak hrozně, ted co MUŽETE jíst: zásadotvorné potraviny, jako např. brambory, kořenová zelenina, listová zelenina, ovoce, olivový olej, čerstvé máslo, olivy, hořká čokoláda, kakao ( né GRANKO :D), mořské řasy, zázvor, česnek, kokosové ořechy a pít hodně hodně vody (aspon 2 litry denně!)

Snad se mi to povede, zeleně je napsána většiná věcí, které zrovna moc nemusím :D
Ale musím být silná, léto je za dvěřmi a nemužu vypadat jako kupa sádla!
Taky se k detoxu doporučuje cvičit JOGU, běhat, hodně spát ( alespon 8 hodin denně přes noc, ale zase víc jak 12 není zdravé!) v provětrané místnosti a jednou týdně chodit do sauny, pokud možno i na masáže -> lymfatické či medové.
A TED "OŘÍŠEK_"!
Každé ráno vypít nalačno sklenici vlážné vody s citronovou štávou a lžičkou olivového oleje, nebo 200 ml kopřivového čaje!

Pokud máte jako já chut se do toho pustit, držím všem hrozně moc palce a vy je držte mě, protože to bude teda :D Good luck!
Detox se má držet maximálně jeden měsíc, ale to jen pro ty, co mají fakt silnou vůli!

Lots of love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...