Tuesday, May 14, 2013

Day 137 | New Beauty products I'v been lovin' lately!



Hi lovelies!


Jelikož jsem dnes dosti unuděná a přitom akční, tak jsem se rozhodla, že před tím, než mě čeká vytvořit portfolio za celé dva roky do DVK o výstavach, vám ukáži výrobky, které jsem si posledně poprvé vyzkoušela a také i zamilovala! Hodně z nich jsem měla to štěstí vyzkoušet díky Senzaboxu, který je podle mě boží a jsem hrozně ráda, žen ho každý měsíc odebírám! 

Prvním výrobkem je tento malý sprejík, který jsem dostala v Senzaboxu, ale bohužel, na měsíc si nevzpomenu. Většinou nemívám žádné akné, nebo jiné "nedokonalosti a nečistoty" se se mé pleti týče, ale sem tam se mi udělá přímo ten jeden pupínek, který na čisté pleti jde hrozně moc vidět. Nejlépe třeba přímo "tředtí oko" nebo uprostřed brady :D  Ze zvědavosti jsem si jej na ten pupínek stříkla a druhý den ráno jsem se nestačila divit, že jsem skoro žádný neviděla, trvalo to dva dny, než uplně vymizel! Takže pokud máte na pleti často nečistoty, doporučuji si ho koupit na 100%, běžné balení seženete v lékárně za nějkých 500 a myslím, že to máte tak půl litr? , ale abych nekecala, radši se podívejte!
Dalším výrobkou je tělové máslo od Nip + Fab, který jsem taky poznala až díky Senzaboxu! Krom toho, že skvěle hydratuje, taky neodolatelně voní, teda nevím jak ostatní, ale ten co jsem dostala, no prostě ráj! Plné balení vás výjde okolo 279,- a k sehnání bude určitě na jejich webovkách :)
 Další miláček ze Senzaboxu! Denní přirodní olivový krém od Ziaja, který používám už asi 2 měsíce, jestli ne dýl, každé ráno před tím, než nanesu korektor a zbytek líčení! Na mou suchou plet je opravdu vynikající, ale přitom má lehkou dobře se vsavající ( nebo jak to mám napsat? :D) struktůru, takže pak nelepí! Ceny bohužel budu muset vetšinou všude t\ypovat, ale myslím, že stojí nějak do 100? Bože jsem to hrozný lenoch, ale jelikož mám ještě před sebou hodně přípravků moc se mi to nechce hledat :D
Abych vás opět překvapila, další výrobek který jsem našla v Senzaboxu dubnové vydání a je to bomba! V životě jsem neměla tak skvělý, úžasný, dokonalý deodorant! Rexona Women MAXIMUM PROTECTION. Stačí nanést jednou denně ráno a celý den se pak už nepotíte! ( ted zním jako nějaká pitoma reklama, ale je to opravdu tak!) Miluji ho! Plné balení v drogeriích stojí 149,- a myslím, že přesně tento stejný dělá i Dove, který si plánuji zkusit jakmile dokončím tento. Ale děkuji moc Senzaboxu, za tuto skvělou novinku, protože co jiného si přát v létě než celý den suché vonavé podpaží? 
 Pokud mě moc neznáte, ale ráda čtete můj blog, prozradím vám jednu věc ... Na hlavě jsem měla snad všechny barvy na světě, což na mých 17. let může být i dost, ale na to jak jsem mladá, jsem už i dostatečně poučená, že už si nikdy v životě nechci barvit vlasy! ( nojo, uvidíme jak dlouho mi to zas vydrží :D) Kolem 15. června to už bude rok, co jsem si vlasy nijak nebarvila, krom toho, že jsem musela odbarvovat konce, jelikož má přirodní barva je plavá a já měla na sobě hnědočernou, ale jinak nic! A jsem na sebe pyšná! Taky jsem si asi 29. dubna šla ostříhat své megazničené vlasy (které jsem měla až po pupek, i když jen pár z nich) po prsa a to je další krok k tomu, že už chci fakt krásné, dlouhé, zdravé, lesklé vlasy! Jelikož mi ale po stíhání ještě nějaký ten odbarvený centák zůstal  (jinak bych měla uplně mikádo a to už bych se z toho zhroutila), stále pečují o své vlasy, jako by byly zničené, i když už nejsou. 
Na vlasy jsem si posledně oblíbila tyto dvě masky. Jedenu od Pantene - Intensive repair a druhou od Dove - Oil care. Obě jsou silně hydratující, na hlavě se mají nechat působit 3-5 minut a poté opláchnout. U té od Dove je psáno, že se doporučuje používat dokonce jen jednou týdne! Jejich cena se pohybuje do 130,-
Moje láska přivezená z Londýna! Sugar Crush od Soap and Glory. Už ji mám 4 měsíce a pořád je ji tam dost. Jak je psáno je to mycí gel, který voní po silně cukrových limetkách a je neskutečně vynikající! Tak Tak samo CLEAN ON ME je taky skvělý! Voní jako Miss Dior Cherie. A Sugar crush voní přímo jako jeden jogurtový limetkový dessert, který jsem jedla v Londýně v BARBECOA <3
Jelikož nesnáším nanášení krémů (ocž je špatné, když je má pokožka věčně suchá) neskutečně jsem si oblíbila tohle tělové mléko od Garnier, které má rychleschnoucí texturu. Prostě baječný a vůně je opět vynikající! Mangové věci prostě skvělé voní! Tohleto velké balení sežene za 129,- , nějak tak.
Šampon, který jsem začala používat asi 3 týdny zpátky, kvli toho, že ten od Dove mi nějakým zvláštním způsobem začal dělat lupy krvavé strupy ( maska na vlasy mi to nedělá, protože si ji dávám jen na konečky, díkybohu), i když na to vůbec netrpím, tak jsem si koupila tento Head and Shoulders pro citlivou pokožku hlavy a nemůžu si stěžovat a vůně je taky skvělá. Stojí asi 129,-
Krém na ruce potřebuji mít vždy při sobě, jelikož dělám s keramikou, ruce se mi vysušují 2x víc normálně. Mám jich hodně oblíbených ( například Hand Food od Soap and Glory), ale tento, který jsem dostala v Senzaboxu mě dostal hlavně jeho čistou vůní a skvělou hydratací, která je hodně potřebaná. Tuším, že bude stát opět nějak do 100,-
A jako poslední, favorit do sprchy <3 Hlavně pro mě s mou suchou pokožkou. Olejový sprchový gel, nádherně voní a při kontaktu s vodou se mění na lehký mycí gel. Stojí asi 100,-

Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...