Saturday, June 22, 2013

#june 22 | First day in Leeds.


Hi Lovelies.

Bohužel, včera jsem byla tak vyčerpaná, že jsem na blogování neměla ani pomyšlení. Vstala jsem ve 3 ráno, abych ve 4 mohla být na Hlavním nádraží a mohla odjet ve 4:29 směr Praha a tak nasednout už ve 3/4 na 11 nasednout na letadlo. Na letišti v Praze jsem si koupila mé první vydání Teen VOGUE a nejspíš i poslední, jelikož na tom cca. vydělali okolo 100,-, protože v  Americe stojí 60,-  a já ho platila 229,- , snad nejdražší časopis, jaký jsem kdy měla v ruce, na to jak byl tenoučký.
 V Anglii ( Leeds) jsme byli už o půl 1. místního času ( takže v ČR opůl 2.) a na letiši nás čekal autobus, kterým jsme skoro hodku jeli do školy. Tam mě už čekaly v knihovně K. a H., šly jsme si projít celou školu, i když si ji dost dobře pamatuji z minulého roku a poté mě vzali domu, kde jsme si rozdaly dárečky a vybalila jsem si pár věcí. Poté jsem si napsala s láskou a vzali mě, i se sestrou, jejím přítelem a jejich dětmi, na večeři do McDonald's, kde jsem konečně viděla i C. ( mamku K. a H.), ktera mě hrozně mile přivítala a vzala mě i do supermarketu, pro něco, co by mi chutnalo. Po večeři jsme opět nasedli na autobus a jeli jsme domů a už po cestě jsem nemohla vydržet neusínat. A včera jsem šola spát o půl 8. místního času, tím, jak strašně moc jsem byla unavená! A to většiou chdím spát tak v 1. ráno :D
 Dnešní plány jsou zatím ve hvězdách. Ráno jsem si dala sprchu a dala si malou snídani a ted čekám, až všichni vylezou z postele. Ostatní cizí školy přijedou všechny až dnes a možná se s něma setkam už v Neděli večer na meetingu ve škole, záleží na mé hostiteské rodině.
Teen VOGUE on way to school.

Leeds airport.

Sweet Gifts i found on my bed.

Gift from H.&K. grandparents.

Way to McDonalds -> K. little L. and L.

Waiting on the buss stop.


McDonalds time!
Mějte se krásně! :)

Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...