Wednesday, June 19, 2013

#june_19 | Shopping.


Hi Lovelies.

Dneska to vidím na megarychlý post, jelikož potřebuji rychle do sprchy a dodělat ještě barevné návrhy a zítra je VELKÝ DEN, Klauzury! Ani nevíte, jak už se těším, že to budu mít konečně za sebou a tím mi oficiálně začne léto, ale taky se docela dost bojím, pochopitelně. Dnes bylo snad to největší vedro na celém světě, nebo spíš v celé Evropě. Dnes na radio, myslím, že Kiss hlásili, že v České republice je nejtepleji z celé Evropy, což mi příjde absurdní a hlavně na pytel, když nemáme moře a já, slušný student neumím bulat ve stylu "zajdu si na bazének". I když bych hrozně moc chtěla :( Třeba se mi to povede zítra, i když se mi tomu těžko věří, jelikož mám ještě plno věcí na sbalení, skřínku na vyklízení, čip na vracení, knihu + musím dokoupit redukce do zásuvek! A taky nesmím zapomenout na foták, který jsem dnes sháněla snad všude a už není k sehnání :(  A samozřejmě užít si to co nejvíce s láskou, když ho 10 dní neuvidím :( Tolik mi bude chybět! Vyfotila jsem vám vše, co jsem dnes tahala přes hodinu v taškách, až mi málem ruce popadaly :D ( Chybí tady jen dárky do rodin, ale to si nemyslím, že je vhodné dávat na net, přecejen, jsou to dárky).

Joo, vypadalo to dost divně, když jsem si v tom největším pařáku kupovala jeans a docela hrubou mikinu, ale pochopte, že tam bude o 20 stupnu méne :D
Mikina + Jeans ( H&M 499,- / 599,-)


Návštěva DM, kde jsem potkala snad tu nejhodnější prodavačku, díky které jsem na všem ušetřila 200,- na celém nákupu! No nemilovaly by jste ji?
(Krom zlatého sprchového peelingu od Bourjois, který najdete v novém vydání ELLE za 10,- příplatek.)

Elle + Žena a Život + Obal na brýle jen za 30,- z H&M

A taky jsem si udělala radost těmi nejúžasnějšími prstýnky z I am  (kus 109,-, stříbrný prstýnek byl dárkem) , které naprosto miluji a budu je nosit snad dokud se mi nerozpadou. Každopoádně mají skvělou Mořskou kolekci, která stojí opravdu za prohlédnutí, mají nádherné věci, opravdu jsem se držela, abych si z toho nekoupila všechno :D
Mějte se krásně, pokusím se zítra ozvat, beztak ani nepůjdu spát, když v pátek vstávám ve 3 ráno.
(PS: Jo nadherné fotky, ale fakt spěchám se vším momentálně, takže se omlouvám)

Lots of love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...