Sunday, June 2, 2013

#june_2 | First time trying Penaut butter and Sunday with M. ♡


Hi Lovelies.


Ani nevíte jak mě mrzí, že tady nepíšu tak často, jak bych si přála ... Aaale, nebudem to řešit. Stejně do konce školního roku to bude probíhat tak stejně, takže bohužel, ale musím to vydržet do Léta. Dnešek jsem strávila celý s M. Objednali jsme si naprosto výborné těstoviny od Chacharu, kterých jsem snědla jen čtvrtku, jelikož byly nejvíc syté na světě i když bych je nejradši snědla celé, jak byli dobré a celý den jsme tak proleželi u House a bylo superfajn. Někdy jsou takové dny to co nejvíc potřebuju. Vypnu a jsem s osobou, kterou nejvíc miluji, co může být lepšího? Taky jsme si zašli před obědem na nákup a jelikož jsme oba zvědaví a měli jsme chut vyzkoušet něco nového, koupili jsme si z "hecu'"Arašídové máslo od Skippy ( tak nějak, už si to nepamatuju), které bylo dokonce slevněno na nějakých 70,- v Albertu. Říkám si fajn, mega tučná bomba, ale M. mě pořad přemlouval, že se nic nestane, když trochu zkusíme. Upřímně? Mě teda nechutnalo ani omylem, což mě dost za ty peníze zamrzelo, ale M. to připadalo docela dobré, tak ho aspon někdo využije. Nevím, jestli to bylo značkou a to co si děti v Amerických filmech mažou na tousty atp. chutná lépe, ale byla jsem fakt zklamaná. Čekala jsem tu nejlepší chut na světě, když už to přes všechen ten tuk, co to obsahuuje všichni jedí. Buhužel, musela jsem odjet docela brzo, jelikož se musím učit do Technologie na pololetní test a dodělat pár věcí a od zítřka musím makat, makat, makat jelikož to je poslední týden, kdy mohu dodělávat klauzůru a v Pondělí 10 už ji obhajuji. Mám takový strach! Snad to dobře dopadne. Aspon budu mít celý týden klid, brácha odjel do Paříže a Londýna a to bude takové ticho bez něj doma :D
Nemůžu se dočkat Prázdinin :(


Lots of love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...