Sunday, May 26, 2013

Day 148 | Mum's back. Dad's gone.


Hi Lovelies!

Konečně je tady neděle, neboli den, kdy se konečně může vyspat po "pracovním" týdnu. Mamka se mi konečně ve středu vrátila domů, ale v pátek ráno mi odjel zase tatka do Itálie, takže se to fajně střídá. My snad už dva týdny nebyli doma všichni pohromadě :D Já se cítím čím dál tím více vyčerpaná, kvůli pololetním testům ze všech teoretických předmětu + klauzůry které mám už za 2 TÝDNY! ( Panická hrůza :D) Ani nevíte jak se těším, až budu mít tohle všechno konečně v klidu za sebou a snad to zvládnu! Musím do toho dát opravdu všechno. Jinak už mě štve, že nemůžu cvičit, příjde mi, že tloustnu i když na váze to moc nevidím, ale cítim to tak a těším se čtvrtek, kdy konečně budu moct opět začít :)  ( dokrorka mi zakázala na 2 týdny jakékoliv cvičení kvůli skřiplých nervů) Tak mám ještě 2 měšíce na to, abych konečně zhubla svých vysněných 50, nebo ještě lépe 48, ale to už by bylo na déle :D Doufám, že dnes nebudu jen sedět doma, i když to se mi v neděli nestává nikdy a půjdeme s M. někam, kam běžně vůbec nechodím. Užíjte si pohodovou neděli!



Dárek od mámy z Itálie. Tu vonavku miluji snad od svých 12. let a pořád je hrozně boží! Sice mi všichni pak říkají, že voním jak sušenka, ale už si zvykám. Stejně tím nejlepším dárkem je máma <3

Časopisy <3 Taky je tak milujete? Jaký je váš oblíbený? :)

Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...