Thursday, July 4, 2013

Beauty Haul | England & more.

Hi Lovelies.

Ani nevíte, jak jsem ráda, že mám zpátky foták a můžu vám opět psát. Jak už jsem předtím slibovala, dnes to bude Beauty Haul. Některé věci jsem koupila před pobytem v Anglii, některé při a některé po. Jak si můžete všimnout, pár fotek je foceno digitálem a většina zrdcadlovkou, proto ten rozdíl, ale snad to nevadí :)




Kotektor od Mary Kay ( a také můj vůbec první výrobek od Mary Kay).
 Rozhodla jsem se ho vyzkoušet hlavně proto, že kamarádka E. mi o této značce pěla samou chválu a tak jsem si ze zvědavosti vypůjčila katalog. Jelikož jsem před odjezdem neměla zrovna peněž na rozhazování koupila jsem si jen tento dosti krycí korektor. Pokud mě sledujete už delší dobu nejspíš víte, o mých problémech s kruhy pod očima. A když jde o korektory , nemám jich nikdy dost. U tohodle je jediná vada , že je až moc do žluta. Samozřejmě, že jsem to měla pochopit už od odstínu Yellow, ale až takové jsem to nečekala.
 Cena je 279,-

Další mé "poprvé". Tentokrát je to značka e.l.f, kterou znám už dlouho, ale nikdy mě to nelákalo natolik, abych si od nich přes internet něco kupovala. Využila jsem příležitosti, kdy si kamarádka chtěla něco koupit a pořád lepší objednávat věci hromadně, než po jedné žejo. Nechala jsem si obejdnat tento rozjasnovač na oči, který se samozřejmě dá použít i jako klasický. Celým jménem je to Mineral Eye Brightner v odstínu Buff. Pokud jste z České republiky a máte zájem zakoupit výrobky z e.l.f, najdete je na webových stránkách   www.elfkosmetika.cz. Doporučuji si se tam určitě podívat, mají velmi příjemné ceny odpovídající kvalitě, podle mě :) Není to nic extra úžasného, ale taky nic k vyhození a náhodou, jsem docela spokojená. 
Cena rozjasnovače je 80,-



Moje vůbec první Color tattoo. Psalo o něm toolik blogerek, že když jsem viděla karabičku s řasenkou The Rocket Volum Mascara od Maybelline s "tatučkem" jako dárek, ani jsem nevahala. Pro ty, co jej neznají, jak je nejspíš vidět ( snad), je to kremový oční stín o kterém píšou, že by měl vydržet až 24 hodin.  Musím se přiznat. Zatím jsem ho ještě neměla na očích, nechávám si jej spíš na nějaké důležitější příležitosti, ale vypadá naprosto božky. Myslím, že cena za kus se pohybuje okolo 130-150 ,- . Ale nejsem si úplně jistá.


Řasenka Maybelline The Mega Plush Volum Express.
Tuto řasenku jsem chtěla vyzkoušet už přes rok a jaké mě čekalo zklamání. Štěteček vypadá super, ale hrozně špatně se aplikuje. Pro mě, co mám řasy dost dlouhé, ale potřebují zhustit je to naprostá katastrofa ( což mi nějak nejde do hlavy, když je to volum, žejo), zato pro ty, co spíše rády přirozený look, je to ideální řasenka. Nedovolí vám nanést o nic víc řasenky, než je třeba. Což mě nevyhovuje. U nás "bohužel" ještě není k dostání. Ale můžete se podívat, jestli ji neseženete někde na netu.
V přepočtu z liber na koruny mě stála asi 250,- cca.



M.U.A Undress me too eyeshadow palette.
Ani nevíte, jak jsem se těšila, až si tuto paletku pořídím. Bohužel jsem ji ještě nevyzkoušela, ale měla by to být taková "fejková" Naked 2 palette od Urban Decay. A viděla jsem s ní, tak boží tutoriály, že se nemohu dočkat, až ji vyzkouším.
Bohužel, nevím o tom, že by ji prodávali v Česku v drogériích, ale na netu ji určitě seženete.
Cena je z liber na kouruny cca. 123,-
Známý Carmex. Já si ho koupila především, díky jeho SPF 15, jelikož před odjezdem jsem si nehorázně spálila rty. Vůni žádnou necítím a docela dost štípe, ale zanechává rty vláčné a jemné.
Cenu si bohužel nepamatuji ani v librách. Myslím, že se dá snadno sehnat na netu do 152,-

Catrice Lak za nehty. Koupila jsem ho v Rossmannu se slevou za 30,- Odstín 420 Dirty Berry.


Nová kolekce od Essence Me and My Ice Cream je neskutečně sladká. Samé pastelové cukrátkové barvy. Já si koupila tento lak 02 Always in my mint za 50,-

Když už si musím vyfénovat vlasy, používám tento sprej od Aussie Take The Heat, který chrání proti poškození teplem a krásně voní. Z liber na koruny stojí cca. 120.



Láska na první dotek. Štětce Real Techniques od Samanthy Chapman jsou neskutečně jemné a skvělé při aplikování různých pudrů, bronzeru. Přemýšlím, že o nich udělám detailnější článek. Sada 4 kusů s pouzdrem z libry na české cca. 700,- V Česku je seženete určitě před internetové obchody.

Nůžky z Rossmannu za 120,- na roztřepené konečky.

 Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...