Monday, July 1, 2013

Senzabox | June 2013




Na tento Senzabox jsem se hrozně těšila už od Anglie. Za a) ten Květnový jsem "nějak" vynechala mou chybou a za b) nemohla jsem se dočkat toho co tam bude, tak jsem se podívala na ostatní blogy a nemohla jsem tomu uvěřit. Tolik svělých věcí.

Začnu krabičkou. Poslední ( pro mě Dubnový) Senzabox měl krabičku mnohem měkčí a rozložitelnější. Přestože krabičky nevyhazuji, i když to nejsou žádné dekorační, ocenuji mnohem více jeho pevnost a stabilnost. Také barva se opravdu povedla. Miluji pastelové barvy a témeř každá holka, alespon "špetku" růžové vždy ocení. 
Nemluvě ani o tom, jak krásný je vnitřek krabičky (starorůžové pozadí a pastelově růžové logo).

Uvnitř jsem našla jako první létáček s popiskem produktů uvnitř karbičky a jejich ceny za plné balení.
Na ten, se přiznám, stejně dívám vždy jako poslední.
( Omluvte prosím mé nechutné nehty)

 Jako první jsem sáhla po laku na nehty od značky Models Own.
Přestože s těmito laky nemám nejlepší zkušenost ( vlastním další dva, které jste mohli vidět v London Beauty Haul). U laků na nehty ocenuji především to, jak rychle uschnou. A myslím, že nejsem jediná. Kdo by chtěl čekat 30 minut a víc na to, až mu uschne lak, v době, kdy čas je na vše neskutečně krátký a všichni neustále spěchají. Bohužel tyto laky chnou velmi dlouho. Nevím, čím to je, ale zkoušela jsem je na sebe dát už 3x a pokaždé jsem měla stejný problém. Krom toho má ale tato firma opravdu krásné, výrazné trendy barvy a ocenuji zrovna tento, který jsem našla v Senzaboxu, jelikož je úplně jiný, než všechny mé ostatní laky, které vlastním. A na léto je jako stvořený :)

Odstín NP142 - Dancing Queen

Balení 14 ml stojí 160 Kč




Zleva do prava - Tužka na oči a tvářenka.
Poté mě zajímala dekorativní kosmetika, které není, podle mě, nikdy dost. Paese Tvářenka s Arganovým olejem a Beauty UK, Metallic Sparks - tužka na oči. O těchto dvou značkách jsem nikdy dřív neslyšela, ale tvářenka má krásnou pastelově růžovou barvu po kterých sahám nejčasteji hlavně v létě, když jsem lehce opálená a přestože tužku moc nevyužiji, nebude na škodu mít ji ve své sbírce, halvně ocenuji to, že je tmavé hnědofialové barvy . Mohla by se hodit :)

Tvářenka (plné balení) - 55 Kč. ( ODSTÍN 35 (?))
Tužka na oči  (plné balení) - 140 Kč.


Sprchový gel Pivonie Flora od L'Occitane jsem si zamilovala na první čich a produkty od L'Occitane jsou opravdu kvalitní, co z vlastních zkušeností vím. Takže už se těším, až ho budu moci vyzkoušet.

 Plné balení 170 ml - 160 Kč


Jsem fakt ráda, že jsem tentokrást nedostala další krém na ruce, kterých v zimě není nikdy dost, ale v létě je to přesně to, co jsem potřebovala. Kiss My Face Bio - Pure Olive Oil Soap. Tak zaprvé! Zbožnuji olivový olej. A nejlépe extra virgin, který bych jedla skoro ve všem. A za druhé! Tohle to mýdlo, které je už tak dosti dokonalé, je k tomu všemu BIO. Nemohu si na letní čištění obličeje přát více :)

Mýdlo 230g ( plné balení) - 480 Kč.


Aneb, nejlepší na konec. Anatomicals - Day and night spot stick.
Mě, díky bohu, akné ani pupínky moc netrápí, sem tam se mi časem udělá jeden, ale na špatnou plet si opravdu nestěžuji. Přesto si myslím, že tento výrobek je na léto skvělý. V  horku a dusnu se plet rychlejí potí ,zacpavají se pory a hodně dívek tohleto ocení zvláště, pokud mají v blížícím se termínu nějakou důležitou akci ( a hlavně pokud opravdu zabírá) a nečekaly, že se jim na obličeji objeví překvapení.

Plné balení 7 ml - 119 Kč.

Lots of Love, yours V.

5 comments:

  1. Boxíky už si neobjednávám, ale tady by mě potěšil ten lak a ta tvářenka:)

    ReplyDelete
  2. Takový balíček by mě taky hodně potěšil :))

    ReplyDelete
  3. Najviac ma upútal ten lak na nehty,vyzerá skvele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ten lak jsem se docela těšila. Nanesla jsem ho na nehty a jo, vypadal skvěle, ale nechtěl uschnout ani za půl hodiny, tak jsem se na to vykašlala. To je na nic takové laky ://

      Delete
  4. Teda pěkné věcičky tam jsou. U nás si Senzabox objednávala přítelkyně, ale já jsem si oblíbil jejich čistící pěnu na obličej. Holt trpím od mala akné a boláky na obličeji a tohle mi hodně pomohlo. Nakonec jsem si našel přímo tu značku a výrobce a teď u nás tahle čistící pěna na obličej nikdy nechybí. ;-)

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...