Monday, July 1, 2013

#july_1 | Finally Back home!


Hi Lovelies. 

Bohužel domů jsem se dnes dostala o dost později, než jsem předpokládala.
 Měli jsme přijet všichni ve 2:00 ráno a taky, že přijeli ... Krom mě a mé profesorky.


 Nevím proč, ale jak naschval, jak jsem vystoupila v Praze z letadla se mi rozjela ukrutná bolest břicha a křeče a to tak, že jsem nemohla normálně chodit ( a to se většinou snažím věškeré bolesti atp. přetrpět, bez prášků ani jiných chemických ******) , že jsem musela na letišti za Červeným křížem a jelikož měli podezření, že to bude slepák (který to naštěstí nebyl !!!), vzali mě do nemocnice.
 Supér, poprvé v životě jsem jela sanitkou a naložili mě na vozík, ze kterého se mi dělalo ještě blběji, ale bezpečně jsme dojely. Díky bohu, že jsem chytla ty nejvíc super doktorky, díky kterým jsem se cítila i o něco lépe a lehce se mi ulevilo, dokud jsem byla v leže. Samozřejmě jsem spotřebovala dvě infuze do kapaček a musela nakonec spolknout nějaké léky, ale jak jsem jela ráno ve 4:16  s učitelkou, která semnou chudák, musela zůstat přes noc, tak se to dalo ještě docela vydržet. Ve vlaku jsem se trochu vyspala a i když jsem ted unavená, radši spá nejdu, at si nerozhodím den s nocí.
Ted musím brát prášky a jsem na dietě, nebo nevím.
 Ale konečně jsem v Ostravě, dojela jsem v 7:50 a už jsem doma, s rodiči a brášky a nic mi z kufrů neukradli, ani se neztratil ( jelikož mi ho museli hlídat celou cestu spolužáci, jak jsem byla v nemocnici) , nespadlo letadlo a všechno je v pohodě. Ted už mi jen chybí vidět konečně M. <3


 Mimochodem, hned po tomto článku Vám ukáži, co jsem měla v Senzaboxu, který byl tento měsíc boží. Hrozně mě mrzí, že jsem z technických důvodů ten květnový nedostala, ale bohužel.
 Taky vám možná večer, možná zítra, ukáži, co jsem si koupila v Sobotu v Leedsu. Pokud chcete vidět něco málo, můžete kouknout na můj instagram @virginiett , kde mám taky více fotek z Anglie. Ani nevíte, jak moc se po té dietě, co ted musím mít, těším na naše domácí Italská jídla! A děkuji všem, za podporující, milé komentáře, zatímco jsem byla v cizině. 
Dělalo mi to neskutečnou radost :)

Lots of Love, yours V.

 

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...