Wednesday, February 26, 2014

A bit of change at time.

Hi Lovelies!

Věřte, nevěřte, konečně mám možnost napsat článek (jupíí!).
 Příjde mi dost vtipné, že zrovna v období, kdy jsem se rozhodla nadále věnovat blogu se naskytla najednou řada komplikací, počínaje tím, že nemám nabíječku na foták, když už ji konečně dostanu zpět, tak mi přestane jet domaWi-Fi apod. Prostě blbé období, nebo nevím, jak jinak to popsat. Něco ve vzduchu asi nechtělo, abych s tím v tu dobu začínala (:D).
Co se týče "novinek", začala jsem cvičit a mám ve fitku dokonce osobního trenéra, který mi s tím pomáhá. Musím říct, že nejhorší na tom všem pro mě je to brzké vstávání, třeba ve 4 ráno, abych mohla být ve fitku na 6. Ale jinak nic strašného ( a přitom ...). Je to pro mě dost nové, protože upřímně, já nejsem zrovna zapalená, jak do sportu, tak fitness apod. Zapálená jsem třeba do spánku, ale pohyb a já? To nejde moc dohromady.
 V jídle jsem se nejdříve snažila co nejvíce krotit (jedla jsem hlavně tunákové saláty, ze kterých mi pak začínalo být vážně zle ...) no a před týdnem a něco jsem se hecla do "veganství".

 Už tak je to víc jak půl roku, co nejím maso (drubeží, vepřové, hovězí atd.) až na ryby a mořské plody. Ale ted už nejím druhým týdnem ani tu rybu, ani žádné jiné živočišné produkty ( až na pár omylů, kdy jsem zjistila, že v nějakém pečivu je vejce, v jiném zase máslo (tím myslím listové těsto) apod., ale tak pořád se učím, žejo ...).
Naučila jsem se hlídat, jako blázen, každou etiketu toho, co sním. Vážně ... nevěřili byste, v čem všem najdete stopy mléka, či vajec ... Dokonce v obyčejném ovocném musli je obsaženo mléko ( což bych bez přečtení nikdy nezjístila, protože viditelné to opravdu není, žejo)! Ale za to se cítím, tak celkově lépe. Já, milovník sýrů, smetany, zmrzliny, cheesecaku, nutelly, šlehačky, jogurtů atp. se bez toho najednou i dokáži obejít a nemám na to ani chut (???). Samozřejmě, že už jsem si našla i veganské sojové verze většiny věcí, naštěstí.
 Hlavně mě k tomu všemu dokopalo přečtení knihy Skinny Bitch, kterou vřele doporučuji ( bohužel pochybuji, že ji seženete v češtině), ale neberu si za následek to, že už pak nebudete chtít být nic jiného, než vegan :D
Mějte se zatím krásně:3

Lots of Love, yours V.

2 comments:

  1. Stane se, tak at už je brzy všechno lepší:) Koukám, že veganství a cvičení ve fitku nějak frčí, at ti to vydrží.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, ja to zkousela uz v lete, ale bylo to marne. Vsude kolem ta zmrzlina a v italii trist se smetanou atp. Jedine co jsem vazne vydrzela bylo nejist maso, ale ted uz to chci dotahnout na 100% :))

      Delete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...