Sunday, April 20, 2014

#eastersundayw/myfamily 2014


Hi Lovelies!

Velikonoční neděle.
Máme doma celou naší malou italskou rodinku, celkový počet osob = 9. Jídlo tady rozhodně (bohužel) nechybí. Ani pro vegetariány. Tatka se tentokrát opravdu snažil. A s mými kily navíc, kterých je víc, než dost, ( jo, kde já to nabrala netuším) to je vážně "dělíčko". Kéž bych mohla jíst cokoliv a nepřibrat ani gram. Chybí mi těch 50 kilo, co jsem vážila v létě ...
Jojo, dnes jsem toho snědla víc než dost. Ale naštěstí jsou Velikonoce jednou za rok. I tak mi chybí ta obrovská čokoladová vejce, která se v Italii davají jako dárek.
 Ale dá se říct, že jsem spokojená. Zkusila jsem cheesecake, který jsem pekla poprvé v životě ( to zní skvěle, ale byl z krabice, takže žádné velké umění to není a vychloubání je tedy dosti nemístné).
Venku bylo konečně krásně, na což jsem čekala snad celé dva týdny ( a ted zas prší)! Ale rozhodně lepší déšt, jak sníh!
 Neskutečně mi chybí blogování, ale bohužel, vždy se najde nějaká překážka, která mi to nějak znesnadní. Poslední dobou mám nostalgii snad po všem, co se jen dá. Příjde mi, že jsem od svého návratu z letních prázdnin dokázala dokonale zpackat vše možné. Stane se. Každý den není posvícení. A nemůžu si pořad jen brečet nad popelem a čekat, že mi z něj vyleze fenix, nebo tak něco ...  Ajaj. Musím mít naději, doufat a věřit.
Nejvíce se těším, jak mě zítra naštěstí nikdo "nevypraská", jelikož to u nás není tradicí. Uff.
 Doufám, že jste strávili příjemnou, snad i slunečnou pohodovou neděli:)




Lots of Love, yours V.

1 comment:

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...