Friday, July 4, 2014

Nothing will work unless you do ... (M.A.)




Hi Lovelies!

Nic nebude fugovat, pokud tomu nějak nepomůžeš. Nebo ano? Nemyslím si. Vždy, když něco hrozně chci, musím si za tím sama ze všech sil, protože o to větší mám ze sebe nakonec radost. A já ted beru jednu "šichtu" za druhou, abych si pak mohla dovolenou užít tak, jak si přeji. Dokonce jsem si domluvila i doučování z Anglické konverzace se slečnou, která žila 15 let v Americe a těším se jako malá, až s tím konečně začnu.
 Dnes jsem měla mít celý den volno, ale čísniče má nemocnou nohu a vzala jsem za ní půldenní šichtu, at ji moc nenamáhá. Zítra dělám celý den. No co? Nestěžuji si. Myslím, že by bylo horší, kdyby bylo práce málo přece ...
 Zrovna jsem se vrátila z masaží LPG (pomáhají proti viditelnosti celulitidy apod.), na které chodím 3x týdne už skoro měsíc. Původně jsem měla jít ještě ke kožní, kterou ale kvůli autoškoly absolutně nestíhám. Pak mě čeká jen oběd a zase do půlnoci v práci. Táák neskutečně moc se těším na neděli. Ráno jsem si alespon zpříjemnila  každodenní klasickou snídaní, která se sládá z jahod, celozrnných lupinek, sojového mléka a palmového cukru. Mohla bych toho jíst kupy a kupy k prasknutí!
Taky bych vám ráda ukázala dva produkty, které jsem vybrala v neděli, když jsem zrovna šla do Tety s tím, že potřebuji "jen pudr". Oba se hodí spíše k opálení, kterého já málokdy dosáhnu, ale snad se mi to letos podaří ( klasická věta, kterou si opakuji každý rok).




Dlouho jsem se nezajímala o produkty od L'orealu, což je asi tou největší chybou. Jakmile jsem vyzkoušela tento oční stín z řady La Couleur, jsem neváhala ani chviličku nad tím, jestli si ho pořídit nebo ne. Je tak neskutečně sytý a jasný a třpytivý, že jsem přemýšlela, jak by asi mohl vypadat, kdybych ho vyzkoušela jako rozjasnovač. Už dlouho hledám nějaký dobrý, aniž bych zruinovala peněženku ( stál nějakých 225,- ) a podle mě se i tento stín dá takto využít. Výběř je tam z několika odstínů, které si plánuji pořídit, jen jak budu mít chviličku času, což momentálně nějak nevychází. Tento na obrázku je v odstínu 002 HOURGLASS BEIGE.





Dále jsem viděla, že Maybelline má nové odstíny rtěnek COLORsensational, nebo alespon myslím, jelikož jsem si jich nikdy předtím nevšimla, jsou 4 a všechny v takových tělovo/růžovo/světlých barvách. Já vybrala odstín 710 SULTRY SANDY. Je z nich nejsvětlejší a přesně v odstínu, který jsem hledala hodně dlouho.




Těším se, až oba produkty budu mít šanci vyzkoušet, nejlépe na dovolené a s opáleným obličejem, když už dennodenně slýchám, jak hrozně nezdravou barvu mám atp.
Zachvilku letím do Autoškoly, tak mi držte palce. Mějte se krásně a užíjte si víkend!


Lots of Love, yours V.

2 comments:

  1. ten oční stín vypadá božsky a stoprocentně se jako rozjasňovač hodí -skvělá nápad ! :-)

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...