Friday, December 5, 2014

#POSTMAS 2014 ❄ | day 5


Hi Lovelies!
Tak co, dostaly jste něco na Mikuláše, nebo dostanete až zítra? Nebýt fotek na insta/FB, ani si na to nevzpomenu, ale né, že by mi to nějak vadilo. Sladkému se stejně snažím vyhýbat, co nejvíc to jde. Uvidíme, jak mi to půjde, až budou všude kolem vanilkové rohlíčky, protože těm prostě nejde říct ne. Máte to tak taky? Miluji a nenávidím Vánoce zároven. Jsem ráda, že moje matka nepeče cukroví a moje česká nevlastní babička taky né, protože bych už dávno měla přes 100 kilo.
 Dnes je jeden z těch dní, kdy bych nejradši nedělala nic a tím nedělala nic, myslím učila se zbytečně základy francouzštiny, místo testů na autoškolu, nebo se pořád dokola dívala na nějké VLOGMAS videa. A rozhodně už vůbec se mi nechce někam vyrážet. Jsem nějaká vadná poslední dobou. No alespon to uznám žejo :D Chtěla jsem vám vyfotit mé oblíbené místo na latté a panini, ale jelikož jsem od 7. rána nejedla a oběd mě čekal až ve 3 odpoledne s mou drahou Ch. , tak jsem si na to z hladu ani nevzpoměla. Snad příště. Rozhodně jsem se ale po dlouhé době dnes neskutečně bavila. Vzpomínky na ZŠ jsou stejně nejlepší. Hlavně na 9. třídu :(
Mimochodem, úokud koukáte na Zoellu, nebo ji znáte, co říkáte na Nalu ( nové černé štěnátko mopse, které si s Alfiem pořídili). Jsem do ní zamilovaná už od prvního videa. Je nádherná <3

Jinak přeji příjemný a zábavný páteční večer. Zítra bohužel nic nepřidám, protože jsem celý den v práci, takže zase v neděli. Mějte se zatím krásně :3





Nala <3


Lots of Love, yours V.

1 comment:

  1. To šteniatko je také zlaté. Videla som ho v Alfieho videu. Ja by som tiež najradšej nič nerobila. Celé týždne to isté. Už ma to fakt nebaví. Som v jednom kole. Musím povedať, že na Vianoce sa veľmi teším. Vlogmas sledujem aj ja. Škoda, že to až takú tú vianočnú atmosféru zatiaľ nemá. To však nemení nič na tom, že by som ťa chcela pozvať na Vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu. Stačí splniť pár podmienok. :)
    Stronger2gether Giveaway

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...