Monday, December 8, 2014

#POSTMAS 2014 ❄ | day 8


Hi Lovelies!

Už od 4. ráno jsem vzhůru a začínám pocitovat veškerou únavu z dnešího vysilujícího dne, který byl neskutečně hektický.
 Kdyby vás to zajímalo, autoškolu jsem bohužel nedala, ale dobře mi tak. Na testy jsem se podívala až včera večer, takže ... co jiného jsem vlastně mohla čekat. A jízdy? Parkování bych bez pomoci zvládla až tak za hodinu, ale věřím noo ... Vážně nechápu, že jsem to neudělala s tím, jak skvěle jsem si vedla. Každopádně, od rána to bylo vše velmi zajímavé. Myslela jsem, že pokladna je od půl 7., ale ona byla až od  půl 8. , tak jsem se vrátila domů a po hodině zase zpátky, zaplatila zkoušky, zase se vrátila domů, v 9 jsem se vrátila zpět  a po odevzdání občanky mi sdělí, že potřebují po mě i Trvalý pobyt, tak se vracím opět a znova domů, pak zpět do 5. patra odevzdat Trvalý pobyt ...  Po testech jsem měla hodinu pauzu, tak jsem si na na nervy dala v Ostravance naproti karamelové latté a pak mě ve 12:00 čekaly jízdy.
 Po tom všem jsem sice byla naštvaná a zničená, ale konečně jsem si mohla od rána oddechnout a běžela jsem za P. do Tchiba, kde měla do 3. brigádu a dala si další kafé. 
Asi hodinu jsme pak byly na "školení" Mary Kay, jak se starat o plet atp. a kolem půl 6. jsem konečně do sebe dala něco jiného než kafé a to moje milované sýrové panini ( které jsem stejně zapíjela lattém, jak nečekaně) v Café Plus. Nakonec jsem jen zašla do Billy pro nějaké drobnosti, jelikož má "užnétakmalý" bráška A. zítra narozky a chtěla bych mu udělat ráno překvapení ve stylu snídaně, tak jak udělal on na narozky mě, tak snad ho to potěšíí <3


 V Bille jsem našla tento čaj a jelikož miluji ochucené zelené čaje a tento vypadal neskutečně lákavě, tak jsem ho musela vzít všemi deseti ( nebo spíš dvacetidevíti).


Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...