Tuesday, December 9, 2014

#POSTMAS 2014 ❄ | day 9

Hi Lovelies!

Takže, hlavní cíl dne byl úspěšně splnen. Vstala jsem v 6 ráno a udělala bráškovi k narozeninám vytouženou snídani, jako překvápko. Sice mě chtěl zabít, jak jsem ho začala v 7 budit a hrála si na to, že jsem "zapoměla" na jeho narozeniny, ale jakmile uviděl tu hostinu, tak mi radostí skočil koe kolem krku a děkuje mi ještě doted. Mám takovou radost, když můžu dělat ostatní štastné. To se nedá ani popsat ... Mimo to byl dnešek pohodový. Ráno jsem měla 4 oborové hodiny, kdy jsem jen upravovala model budoucí vázy, na kterou ale potřebuji ještě vytvořit formu a vším tím pilováním a řezáním jsem už pomalu necítila ruce, ale těším se, až ji konečně uvidím zrealizovanou.  Na odpoledka se mi neskutečně nechtělo, ale naštěstí jsem se dokopala ( nebo mě spíše dokopaly procenta zmeškaných hodin :D) a vyfotila si hlíněnou podobiznu mé hlavy, kterou vytvořila spolužačka (protože ta moje mojí modelce moc podobná teda nebyla ...).
 Po škole jsem dostala skvělý nápad se zajít objednat na úpravu obočí a nakonec mi to vyšlo hned na hodinu poté, co jsem přišla a vzala i P., když už jdu já. Jako nejmilejší kamarádka mi přinesla kafé a croissant ( jsem tak rozmazlovaná, to je děs :( ), které se vážně hodilo na "poškolní" únavu a při čekání.
 Po úpravě jsme si zašly na další kafé ( protože jedno prostě nestačí, už jsme jak nemocné, jak jinak ...) a do supermarketu, kde jsem potřebovala 90% čokoládu, kterou si ráno dávám do vloček a na které už jsem na těch 90% asi závislá :D 
Doma už se nedělo nic zajimavého. Asi hodinu a půl jsem uklízela a ted mám konečně klidnou chvilku, kterou mi kazí stres, že zítra je má oblíbená  středa. Držím si palce, abych ji zvládla a to samé i pro vás. 








Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...