Thursday, January 15, 2015

{12.1. -15.1. 2015} | Co mi udělalo radost?


Hi Lovelies!

Přemýšlela jsem delší dobu, co tady přidat za článek, jelikož s tím, kolik mi zbývá času poslední dobou toho nic moc nestíhám a na focení čehokoliv nemám nikdy to správné polední světlo ( ráno tma, vrátím se ze školy a opět tma - zdravím, tady královna výmluv, je tak). 



V Pondělí jsme v Literatuře dostali za úkol psát si celý týden, den po dni, co nám v ten daný den udělalo radost, kdy jsme pocítili štěstí, rychleji bijící srdce atp. ...
 Abych byla upřímná, mnohdy si takové okamžiky nepamatuji, nebo je zastínuji těmi horšími a že jich přes týden bývá dosti ... Ale tento týden jsem se pilně soustředila (jako fakt) nezanechat bez povšimnutí jedinou radostnou emoci, kterou ucítím.




V Pondělí mi k naprosté radosti postačily kouzelně fuchsiové červánky cestou zpátky ze školy.
V Úterý nostalgická vzpomínka na jednoho člověka (se kterým už se v podstatě neznám ) počatá  loupákem s čokoládou, který jsem si vždy kupovala cestou k němu, tak fotkou ( kterou jsem našla hledáním fotky GajdisZjebis, která měla ten den narozeniny). 





Včera mi udělalo radost pobavit a rozesmát z plných plic večer rodiče tím, jak jsem počítala, kolik gramů má mít přesně má ranní dávka ovesných vloček, čokolády i kokosového mléka ( především se bavili tím, jak jsem z váhy odebírala a přidávala vločky, protože mi gramáž pořád neseděla). Mimochodem, díky tomu jsem také zjístila, že jsem si ráno dávala více jak 100g ovesných vloček ( já radá plné mísy, už to tak nejspíš bude), proč taky ne? A také mi vlastně udělalo radost, že mi P., bez optání automaticky doma uvařila zelený čaj ( o který ji většinou musím prosit).

Dnes mi udělalo radost karamelové latté před odpoledním vyučováním - aneb 3 hodiny a 3 testy ( samožřejmě, že všichni milujeme Leden a pololetní vysvědčení, není tak?). A dále mi udělalo radost to, že si na mě P., přes všechno učení, co do školy má, udělala hodku čas. Také to, že v Tchibu mají kafé se slaným karamelovým sirupem, šlehačkou a kousíčky karamelu na vrch ( nic tak božího (za tak nízkou cenu) jsem snad v životě neokusila! Kéž by ho neměli jen jako sezonní.) a dokonce jsem i dostala teplý pletenec! Rozhodně ale nesmím opomenout, že největší radost mi vždy dělá upřímný smích od srdce. Na světě není snad lepší pocit, než když vás něco nenuceně rozesměje. At už štěstím, láskou, pobavením ... Příjemnému pocitu při smíchu se nic nevyrovná.


A co udělalo tento týden radost vám? 

Lots of Love, yours V.

1 comment:

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...